Porsche 911 (991) z pakietem Vorsteiner V-GT [wideo]

Vorsteiner zaprezentował dyskretny pakiet stylistyczny dla Porsche 911. Vorsteiner V-GT, to opcja dla lubiących delikatny tuning utrzymany w dobrym smaku.

Porsche 911 (991) z pakietem Vorsteiner V-GTPorsche 911 (991) z pakietem Vorsteiner V-GT
Piotr Ślusarczyk

Vorsteiner zaprezentował dyskretny pakiet stylistyczny dla Porsche 911. Vorsteiner V-GT, to opcja dla lubiących delikatny tuning utrzymany w dobrym smaku.

Vorsteiner zadbał przede wszystkim o tylną część auta. Pojawił się tam dyfuzor wykonany w włókna węglowego oraz spojler. Warto wspomnieć, że dodatkowe skrzydło zaprojektowano z myślą o regulowanym systemie standardowo zamontowanym w Porsche 911. Według tunera dodatkowy element ma polepszać docisk w każdym przypadku - zarówno gdy seryjne skrzydło jest schowane oraz po jego wysunięciu.

Z przodu postawiono na nieznaczne modyfikacje zderzaka. Dodano do niego karbonowy splitter oraz wloty powietrza, które mają pomóc w chłodzeniu hamulców. Dopełnieniem całości są progi z opcjonalnymi dodatkami z włókna węglowego. Vorsteiner nie zapomniał również o kutych felgach. Przygotowano obręcze w rozmiarach od 19 do 21 cali.

Porsche 911 (991) z pakietem Vorsteiner V-GT
Porsche 911 (991) z pakietem Vorsteiner V-GT

Smaczkiem stylistycznym we wnętrzu zmodyfikowanego Porsche 911 będą z kolei dywaniki oraz mata bagażnika. W egzemplarzu auta prezentowanym na zdjęciach można jeszcze dostrzec klatkę bezpieczeństwa oraz sportowe fotele Recaro.

Porsche 991 Carrera S / Vorsteiner V-GT

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Porsche 911 (991) z pakietem Vorsteiner V-GT
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Porsche 911 (991) z pakietem Vorsteiner V-GT
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/19] Źródło zdjęć: |

Źródło: WCF

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił