Odświeżona Cupra Formentor wjeżdża do Polski. Znamy ceny

Popularny crossover Cupry przeszedł niedawno znaczący facelifting. Auto zyskało zupełnie nową twarz i poprawione multimedia. Teraz zostało wycenione - co zaskakujące, nie jest dużo droższe niż dotychczas.

Cupra Leon i Formentor 2024Cupra Formentor 2024
Źródło zdjęć: © Autokult | Błażej Buliński
Aleksander Ruciński

Nowa Cupra Formentor - co się zmieniło?

Nowości widać już na pierwszy rzut oka. Styliści Cupry postanowili bowiem całkowicie zmienić przód, rezygnując z pokaźnej atrapy chłodnicy. Jej rolę pełni teraz większy wlot powietrza w zderzaku. Auto zyskało też podświetlane logo z tyłu czy nowe opcje wykończenia.

Najważniejsze są jednak multimedia z całkowicie przeprojektowanym interfejsem i większym, 12,9-calowym ekranem. Co więcej, dotykowy pasek umieszczony pod wyświetlaczem w końcu zyskał podświetlenie.

Wisienkę na torcie stanowi delikatnie podniesiona moc niektórych silników i system torque splitter ułatwiający jazdę w kontrolowanym poślizgu. Oczywiście w topowych, ekstremalnych wersjach VZ. Bazę wciąż stanowią bowiem cywilne odmiany na co dzień.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Cupra pokazała pierwszy, własny model. To hybrydowy SUV

Nowa Cupra Formentor - ceny minimalne wersji napędowych

Formentor

  • 1.5 TSI 150 KM M6 - od 138 400 zł
  • 1.5 eTSI mHEV 150 KM DSG - od 151 400 zł
  • 2.0 TSI 204 KM DSG 4Drive - od 170 000 zł
  • 1.5 e-HYBRID 204 KM DSG - od 205 700 zł
  • 2.0 TDI 150 KM DSG - od 157 700 zł

Formentor VZ

  • 2.0 TSI 265 KM DSG - od 212 000 zł
  • 2.0 TSI 333 KM DSG 4Drive - od 238 400 zł
  • 1.5 e-HYBRID 272 KM DSG - od 257 300 zł
Cupra Formentor - wnętrze
Cupra Formentor - wnętrze © Materiały prasowe

Nowa Cupra Formentor - ceny minimalne wersji wyposażeniowych

Formentor - od 138 400 zł - standardowo m.in. aktywny tempomat, system Lane Assist, System Front Assist, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, automatyczna klimatyzacja 3-strefowa, asystent świateł drogowych, podgrzewane fotele przednie, multimedia z 12,9-calowym ekranem, 18-calowe felgi aluminiowe;

VZ - od 212 000 zł - standardowo m.in. kamera cofania, bezkluczykowy dostęp, adaptacyjne zawieszenie DCC, kubełkowe fotele z elektryczną regulacją i pamięcią ustawień, 19-calowe felgi, ambientowe oświetlenie wnętrza.

Wybrane dla Ciebie
Pierwsza jazda: Hyundai Ioniq 6 N – dałem się oszukać jak dziecko
Pierwsza jazda: Hyundai Ioniq 6 N – dałem się oszukać jak dziecko
Test: Audi A6 Limousine e-hybrid – szwajcarska czekolada
Test: Audi A6 Limousine e-hybrid – szwajcarska czekolada
Urząd ostrzega kierowców. Sprawdź przed wymianą kół
Urząd ostrzega kierowców. Sprawdź przed wymianą kół
Projekt drakońskich kar dla kierowców. Tak ostrych przepisów nie było
Projekt drakońskich kar dla kierowców. Tak ostrych przepisów nie było
Wolą wezwać policję. Nowy sposób zgłaszania stłuczki się nie przyjął
Wolą wezwać policję. Nowy sposób zgłaszania stłuczki się nie przyjął
Dacia obniżyła ceny. Firma już zbiera zamówienia na Springa
Dacia obniżyła ceny. Firma już zbiera zamówienia na Springa
Renault przywraca do życia ikonę. Oto nowe Twingo E-Tech
Renault przywraca do życia ikonę. Oto nowe Twingo E-Tech
Drugi zakład Mercedesa w Polsce prawie gotowy. Będzie jednym z najnowocześniejszych
Drugi zakład Mercedesa w Polsce prawie gotowy. Będzie jednym z najnowocześniejszych
Znamy datę. W życie wejdą wielkie zmiany w przepisach
Znamy datę. W życie wejdą wielkie zmiany w przepisach
Pieniądze się kończą. Wzrost sprzedaży może się załamać
Pieniądze się kończą. Wzrost sprzedaży może się załamać
Nowy Mercedes CLA doczekał się wersji spalinowej. Wiemy, ile kosztuje
Nowy Mercedes CLA doczekał się wersji spalinowej. Wiemy, ile kosztuje
Wyprzedaż rocznika w Toyocie. Nawet 50 tys. zł taniej
Wyprzedaż rocznika w Toyocie. Nawet 50 tys. zł taniej