MG Cyberster to niezły mocarz. W końcu znamy specyfikację

Cyberster to elektryczny roadster MG, który od momentu zapowiedzi budzi sporo emocji. Wygląda na to, że spełni pokładane w nim nadzieje - dane techniczne mówią same za siebie.

MG CybersterMG Cyberster
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | MG
Aleksander Ruciński

Dobrze wygląda, ma otwierany dach, a do tego jest naprawdę szybki. MG zaszalało tworząc elektrycznego roadstera Cyberster. Po serii zapowiedzi przyszedł czas na detale. Te zdecydowanie nie rozczarowują.

Auto zadebiutowało właśnie podczas Chengdu Motor Show, zaskakując specyfikacją. Jak się okazuje, Chińczycy postawili na parę silników elektrycznych generujących łącznie 540 KM mocy i 725 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Dzięki takim parametrom sprint do pierwszej setki trwa 3,2 s.

Wszystko to w połączeniu z przyzwoitym akumulatorem o pojemności 77 kWh, który zdaniem producenta pozwoli pokonać do 570 km na jednym ładowaniu. Warto jednak odnotować, że to chińskie dane. W przypadku cyklu pomiarowego WLTP wynik może być nieco mniej imponujący.

MG Cyberster
MG Cyberster © Materiały prasowe | MG

Trzeba wspomnieć, że MG ma w planach także słabszą odmianę z jednym silnikiem i baterią 64 kWh. Ma być ona lżejsza od prezentowanej, co jest dobrą wiadomością, gdyż Cyberster waży naprawdę niemało. Blisko dwie tony to wynik, który nieprzesadnie kojarzy się z roadsterami.

Cóż, nie ma aut bez wad, a masa jest jednym z największych problemów elektryków. Niedogodności wynagrodzi jednak cena. Zgodnie z zapowiedziami chińskich mediów, będzie atrakcyjna. Nieoficjalnie mówi się o równowartości 33 tys. dolarów, co - biorąc pod uwagę osiągi - brzmi jak prawdziwa okazja.

  • MG Cyberster
  • MG Cyberster
  • MG Cyberster
  • MG Cyberster
  • MG Cyberster
  • MG Cyberster
  • MG Cyberster
  • MG Cyberster
  • MG Cyberster
  • MG Cyberster
  • MG Cyberster
  • MG Cyberster
[1/12] MG Cyberster Źródło zdjęć: Materiały prasowe | MG
Wybrane dla Ciebie
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
ZATRZYMAJ SIĘ NA CHWILĘ… TE ARTYKUŁY WARTO PRZECZYTAĆ 👀