Kolejne limitowane M3 - BMW M3 Coupé (E92) Lime Rock Park Edition

BMW chce jak najwięcej zarobić na obecnej generacji modelu M3 Coupé (E92), zanim w ofercie pojawi się długo oczekiwana, nowa generacja tego modelu. Z tego powodu BMW wspólnie z właścicielem amerykańskiego toru Lime Rock Park przygotowało limitowaną do 200 egzemplarzy edycję specjalną modelu E92 - Lime Rock Park Edition.

Obraz
Arkadiusz Gabrysiak

BMW chce jak najwięcej zarobić na obecnej generacji modelu M3 Coupé (E92), zanim w ofercie pojawi się długo oczekiwana, nowa generacja tego modelu. Z tego powodu BMW wspólnie z właścicielem amerykańskiego toru Lime Rock Park przygotowało limitowaną do 200 egzemplarzy edycję specjalną modelu E92 - Lime Rock Park Edition.

Przeróżnych edycji specjalnych BMW M3 Coupé było już bardzo dużo. Edycja Lime Rock Park przeznaczona jest wyłącznie na rynek amerykański. Nic dziwnego, ponieważ tor Lime Rock Park zlokalizowany jest w amerykańskim stanie Connecticut, a jego właściciel to Skip Barber, który wraz ze swoją ekipą pomógł niemieckiemu producentowi przy tej konkretnej edycji specjalnej.

Pojazd występuje tylko w jednym, rzucającym się w oczy kolorze pomarańczowym o nazwie Fire Orange, a dachem pojazdu jest panel wykonany z włókna węglowego. Z tego samego materiału zrobiono tylny spoiler umiejscowiony na klapie bagażnika. Z przodu jest nieznacznie zmodyfikowany zderzak, a z tyłu zainstalowano lżejsze końcówki układu wydechowego wykonane z tytanu i inconelu.

Pojazd wyposażono w pakiet Competition Package, dzięki czemu samochód z nieco zmodyfikowanym zawieszeniem ma lepiej trzymać się drogi, a tym samym osiągać lepsze czasy na torze Lime Rock Park. Pod maską bez zmian - źródłem napędu jest 4,0-litrowa jednostka w układzie V8 generująca 420 KM i 400 Nm momentu obrotowego.

Obraz

Powstanie jedynie 200 egzemplarzy BMW M3 Coupé (E92) Lime Rock Park Edition, a każdy z nich będzie można zidentyfikować po specjalnych tabliczkach znajdujących się na konsoli centralnej oraz za tylną lewą szybą. Każdy kupujący wraz z samochodem otrzyma certyfikat autentyczności.

Pierwsze dostawy do klientów dotrą we wrześniu, a ceny rozpoczynają się od 70 995 dol., czyli o 10 000 dol. więcej, niż kosztuje bazowa cena M3 Coupé w Stanach Zjednoczonych.

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/12] Źródło zdjęć: |

Źródło: AutoblogCarscoop

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Test: Ineos Grenadier – jeszcze lepszy i do tego tańszy
Test: Ineos Grenadier – jeszcze lepszy i do tego tańszy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny