Jean-Marc Gales nowym prezesem Lotusa

Lotus od długiego czasu boryka się z problemami. Nie wiadomo jak potoczyłyby się losy firmy, gdyby nie liczne dofinansowania, w tym również rządowe. Lotus w ramach prób stanięcia na nogi w pełni sił, wprowadziła zmiany na szczycie swoich struktur.

Obraz
Mariusz Zmysłowski

Stanowisko dyrektora brytyjskiej firmy objął po Aslamie Farikullah Jean-Marc Gales. Jest to odpowiednia osoba do tego, by poprowadzić firmę w odpowiednim kierunku. Wcześniej obejmował on między innymi stanowisko prezesa w Peugeocie i Citroënie. Za jego czasów na pokładzie drugiej z tych firm, została wprowadzona seria modeli DS. Jeszcze wcześniej Gales piastował wysokie stanowiska w Volkswagenie, Daimlerze i General Motors.

Przedstawiciele Protona, który jest właścicielem Lotusa, podkreślają, że był to wybór najlepszy z możliwych, szczególnie w obliczu zmian, jakie są planowane w firmie. O czym dokładnie mowa? Tego na razie nie wiadomo. Czy to możliwe, by Lotus planował ratować się mniej sportowymi modelami, tak jak zrobiło to jakiś czas temu Porsche?

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej