WAŻNE
TERAZ

Trump zareagował ws. dronów nad Polską

Do widzenia Autokult.pl!

Po roku informowania Was o nowościach ze świata motocykli, przyszła pora na moje pożegnanie. Nie chciałabym, żeby ten wpis był ckliwą historią rodem z Harlequinów, nie chciałabym by ktoś też ronił łezkę za łezką, więc w telegraficznym skrócie postaram się podsumować mój czas spędzony z Wami.

Do widzenia Autokult.pl! 1
Dominika D.

Od 1 października ubiegłego roku napisałam dla Was 265 materiałów. Nie mnie to oceniać, czy to dużo, czy mało. Wiem natomiast, że jesteście bardzo uważnymi czytelnikami i nie raz – oczywiście zasadnie – wytknęliście mi błąd, którego nie powinnam popełnić. To było fajne, i choć nie raz było mi zwyczajnie głupio, i za to Wam dziękuję. Nie raz śmieję się z „byków”, które popełniałam między wierszami.

Miło było mi również dostawać wszelkiej maści wiadomości z uwagami, sugestiami dot. mojej pracy i propozycjami materiałów.

Do widzenia Autokult.pl! 2
© fot. Mariusz Zmysłowski

Przez czas spędzony w redakcji Autokult miałam okazję przetestować kilka ciekawych motocykli, oraz współpracować z chłopakami, których objęliśmy patronatem medialnym: Maćkiem Sikorą i Mariuszem Palichlebem z Pin-Up Racing Team. Ten drugi kilka miesięcy temu zdobył tytuł Mistrza Polski w rozgrywkach MotoYoungtimer Cup, dlatego jestem tym bardziej dumna, że naklejka AK widniała na owiewce jego motocykla podczas każdych zawodów.

Do widzenia Autokult.pl! 3
© fot. Krecik

Raz udało mi się zaangażować nawet w jazdy… na czterech kółkach, oldtimerami Skody.

Do widzenia Autokult.pl! 4
© fot. materiały prasowe

Naszej sekcji motocyklowej zaufała także firma Shoei, dzięki czemu przez cały sezon mogłam jeździć w modelu NXR, który jest tak cichy, że koił wszystkie moje nerwy (nie, to nie reklama). Podczas wielu testów fotograficznie wspierał mnie Mariusz Zmysłowski, a w najbardziej awaryjnych sytuacjach – Paweł Mazurek – obu Panom bardzo dziękuję za sporą porcję cierpliwości i za wsparcie w realizacji wszystkich materiałów.

Do widzenia Autokult.pl! 5
© fot. Mariusz Zmysłowski

Myślę, że największe podziękowania należą się redaktorowi naczelnemu AK, czyli Rafałowi Wareckiemu, który zwerbował mnie do redakcji i miał cierpliwość do wszystkich moich pomysłów.

Przez cały sezon zaniedbywałam swojego bloga, więc pora na jego reaktywację. Coś się kończy, a coś się zaczyna…;-)

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km