Cytrynowa Genewa - Citroën DS3 Racing Sebastien Loeb i C3 Red Block
Citroën w Genewie zaatakuje modelem DS4 Racing i dwiema edycjami specjalnymi swoich innych aut. Odsłonięty zostanie DS3 Racing w limitowanej do 200 sztuk edycji sygnowanej nazwiskiem Sebastiena Loeba oraz model C3 Red Block.
28.02.2012 | aktual.: 12.10.2022 13:06
Citroën w Genewie zaatakuje modelem DS4 Racing i dwiema edycjami specjalnymi swoich innych aut. Odsłonięty zostanie DS3 Racing w limitowanej do 200 sztuk edycji sygnowanej nazwiskiem Sebastiena Loeba oraz model C3 Red Block.
DS3 Racing oznaczone nazwiskiem najlepszego kierowcy rajdowego, to po prostu 209-konny model bazowy uzupełniony dodatkowymi smaczkami stylistycznymi. Z zewnątrz wyróżniać go będą czarny matowy lakier, czerwony dach oraz inne wstawki w tym kolorze. W takiej samej tonacji kolorystycznej utrzymane zostanie wnętrze auta.
Na dachu samochodu umieszczono oryginalną kalkomanię. W wyposażeniu standardowym limitowanego do 200 egzemplarzy auta znajdzie się system nawigacji satelitarnej MyWay. Każdy samochód zostanie "osobiście podpisany" przez Loeba. To prawdziwa gratka dla fanów rajdów lub po prostu lubiących wyróżniać się z tłumu. Chociaż to zapewnia już zwykły DS3 Racing.
Kolejną nowością francuskiej marki będzie model C3 Red Block. To produkcyjna wersja zaprezentowanego przed rokiem konceptu. Ostatecznie auto utraciło czerwone wstawki w nadwoziu oraz wykończeniu felg. Na szczęście jednak rozmiar felg pozostał niezmieniony.
17-calowe obręcze otrzymały ostatecznie wykończenie określane jako diamentowy efekt. To w połączeniu z jednym z pięciu specjalnie przygotowanych lakierów powinno wyglądać co najmniej nieźle. Lakiery mają dźwięczne nazwy: Shark Blue, Banquise White, Aluminium Grey, Manitoba Grey i Obsidian Black.
We wnętrzu uwagę będą przyciągać wstawki z aluminium oraz czarne, błyszczące wykończenie deski rozdzielczej. Kierownica zostanie zastąpiona mniejszą, zapewniającą lepszą kontrolę nad autem. Czerwona skórzana tapicerka dostępna będzie jako opcja.
Citroën C3 Red Block to nie tylko zmiany stylistyczne. Samochód będzie miał sztywniejsze i obniżone o 25 mm zawieszenie. Ulepszeń doczeka się także układ kierowniczy, a ESP montowane będzie w standardzie. Pod maskę specjalnego C3 trafi 90- lub 100-konny silnik Diesla albo 120-konna jednostka benzynowa. Każdy silnik sprzężony będzie z manualną skrzynią biegów.
Oprócz tych aut w Genewie zostanie pokazany model DS4 Racing oraz C1 po faceliftingu. Prawdopodobnie pojawią się tam też modele Berlingo Multispace, limitowane DS4 i DS5 Paris Rendez-Vous oraz C4 Aircross.