WAŻNE
TERAZ

Dron spadł koło ich wsi. Mówią, co słychać często w nocy

Bugatti Galibier nigdy nie powstanie. Następca Veyrona w przygotowaniu

Bugatti produkuje jeden z najbardziej niesamowitych samochodów ostatniej dekady, model Veyron, od 2005 roku. To już 8 lat, a wciąż na horyzoncie nie widać żadnego nowego auta. Bugatti zrobiło miłośnikom marki nadzieję w 2009 roku, przedstawiając model Galibier. Niestety nie doczekamy się jego wersji produkcyjnej. Bugatti nie będzie rozwijało tego projektu.

Bugatti GalibierBugatti Galibier
Mariusz Zmysłowski

Bugatti produkuje jeden z najbardziej niesamowitych samochodów ostatniej dekady, model Veyron, od 2005 roku. To już 8 lat, a wciąż na horyzoncie nie widać żadnego nowego auta. Bugatti zrobiło miłośnikom marki nadzieję w 2009 roku, przedstawiając model Galibier. Niestety nie doczekamy się jego wersji produkcyjnej. Bugatti nie będzie rozwijało tego projektu.

Luksusowa superlimuzyna miała wejść do produkcji w roku 2012. Później ze względu na opóźnienia datę tę przesunięto na 2015. Teraz według informacji Motor Trendu dyrektor Wolfgang Schreiber poinformował, że Bugatti nie ma wystarczających mocy przerobowych, by wytwarzać i limuzynę i model sportowy. Co to oznacza? To wiadomość dobra i zła za razem. Schreiber, dzięki któremu Veyron został powołany do życia, dał jasno do zrozumienia, że Galibiera nie będzie. Szkoda, bo byłaby to limuzyna prawdopodobnie bardziej luksusowa i egzotyczna niż Rolls-Royce Phantom.

Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse Legend Jean-Pierre Wimille
Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse Legend Jean-Pierre Wimille

Z drugiej strony dyrektor Bugatti jasno wyraził się na temat przyszłości marki – Veyron doczeka się następcy. Wolfgang Schreiber poinformował, że już teraz trwają prace nad tym modelem.

Niestety nie zobaczymy go prędko. Veyron Grand Sport oraz Vitesse mają przed sobą jeszcze 2,5 roku produkcji. Nawet mając na uwadze wcześniejszą prezentację konceptu następcy hipersamochodu od Bugatti, nie zobaczymy jego oblicza wcześniej niż za 1,5 roku.

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Stellantis się wycofuje. Nie chce już samych elektryków
Stellantis się wycofuje. Nie chce już samych elektryków
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Verstappen dominuje we Włoszech. W McLarenie znów problemy
Verstappen dominuje we Włoszech. W McLarenie znów problemy
Są zdjęcia nowego Clio. Renault nie utrzymało tajemnicy
Są zdjęcia nowego Clio. Renault nie utrzymało tajemnicy
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Rowerzyści zapominają, a mandaty są jak dla kierowców. Nawet 2,5 tys.
Rowerzyści zapominają, a mandaty są jak dla kierowców. Nawet 2,5 tys.
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik