Brytyjska kampania na rzecz bezpieczeństwa THINK!
Brytyjski rząd po raz kolejny przeprowadza kampanie na rzecz poprawy bezpieczeństwa motocyklistów na drogach. Na ten cel przeznaczył tylko w tym roku ponad 3,5 miliona funtów. Kampania ta polega na serii krótkich filmików ukazujących motocyklistów w różnych sytuacjach drogowych.
01.03.2010 | aktual.: 02.10.2022 20:10
Brytyjski rząd po raz kolejny przeprowadza kampanie na rzecz poprawy bezpieczeństwa motocyklistów na drogach. Na ten cel przeznaczył tylko w tym roku ponad 3,5 miliona funtów. Kampania ta polega na serii krótkich filmików ukazujących motocyklistów w różnych sytuacjach drogowych.
Kolejny film z serii THINK! stara się zerwać ze stereotypem motocyklisty-wariata. Przedstawia on motocyklistów jako zwykłych ludzi, z ich zwykłymi problemami i radościami. W porównaniu do poprzednich filmów z tej serii jest zdecydowanie łagodniejszy w swoim przekazie.
Brytyjski minister bezpieczeństwa drogowego, Paul Clark, tak wypowiada się na temat kampanii* "Ciężko pracujemy, aby liczba śmiertelnych wypadków z udziałem motocyklistów zmalała, a kampania THINK! jest kluczowym narzędziem w tym zadaniu."*
Być może i w Polsce przydałoby się stworzyć podobną kampanię, aby raz na zawsze zerwać ze stereotypem dawcy? Brytyjska kampania zdecydowanie lepiej trafia do odbiorcy niż zeszłoroczne "warzywa".
THINK BIKER TV commercial
Źródło: VisorDown.com