BMW Serii 5 po liftingu nadal bez dużych nerek. W sieci pojawiły się pierwsze zdjęcia

Siódma generacja BMW Serii 5 jest z nami od jesieni 2016 roku. Niemcy najwyraźniej uznali, że najwyższy czas na facelifting, gdyż w sieci właśnie pojawiły się pierwsze fotografie odświeżonego wydania. Auto nie zmieniło się drastycznie, a co najważniejsze - zachowało dotychczasowy rozmiar atrapy chłodnicy.

Wersja po liftingu na pierwszy rzut oka różni się wyłącznie detalami.Wersja po liftingu na pierwszy rzut oka różni się wyłącznie detalami.
Źródło zdjęć: © fot. mat. prasowe / instagram
Aleksander Ruciński

Coraz większe "nerki" w nowych BMW spędzają tradycjonalistom sen z powiek. Wielu uważa, że kierunek stylistyczny, w którym podąża BMW to prosta droga do katastrofy. Przesadnie dużą atrapę chłodnicy znajdziemy m.in. w SUV-ie X7 oraz limuzynie Serii 7. Na szczęście Seria 5 - póki - co pozostanie wolna od tej "skazy".

Tak przynajmniej wynika z pierwszych fotografii odświeżonego wydania, opublikowanych przez bmwblog.com. Są to najprawdopodobniej przecieki z oficjalnej sesji zdjęciowej, co sugeruje, że niebawem powinniśmy doczekać się oficjalnej premiery. Dokładny termin pozostaje jednak nieznany. Podejrzewam jednak, że to kwestia maksymalnie kilku tygodni.

Co zmieniło się w "nowej" Serii 5?

Głównie detale i to do tego stopnia, że przeciętny klient raczej nie dostrzeże znaczących różnic. Del,ikatnie wyostrzone reflektory, wspomniane już "nerki" które teraz są ze sobą połączone i mają żebra w nieco innym kształcie niż dotychczas. Zauważalnie zmodyfikowano też linie zderzaka.

Z tyłu natomiast znajdziemy światła o nowej, ciemniejszej grafice oraz plastikową wstawkę na dole, która nawet w standardowych wersjach będzie imitować niewielki dyfuzor. Reszta to zapewne liftingowy standard, czyli nowe wzory felg oraz opcje wykończenia nadwozia i wnętrza. Jeśli natomiast chodzi o nowinki techniczne, musimy poczekać na oficjalne komunikaty BMW.

Wiadomo, że Niemcy planują kolejną hybrydę plug-in, która ma oferować ponad 400 KM mocy. To napęd znany już Serii 7 oraz SUV-a X5, który równie dobrze powinien sprawdzić się w mniejszej i lżejszej Serii 5.

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
ZACZEKAJ! ZOBACZ, CO TERAZ JEST NA TOPIE 🔥