Aston Martin prezentuje nowe, intrygujące logo

Aston Martin to marka, która sukcesywnie się rozwija. Jej szef, Andy Palmer twierdzi, że w najbliższych latach firma przejdzie poważną ewolucję. Czy zmiany zostaną przypieczętowane nowym logo? Wiele na to wskazuje.

Obraz
Aleksander Ruciński

W najbliższej przyszłości gama Astona Martina zostanie uzupełniona o nowe, emocjonujące propozycje, wliczając w to hybrydowe hiperauto inspirowane Formułą 1. Co więcej, współpraca z AMG wejdzie na wyższy poziom. Niemiecki gigant stanie się niebawem jedynym dostawcą silników i technologii dla Astona Martina. Tak znaczące zmiany wymagają odpowiedniego podkreślenia, chociażby poprzez wprowadzenie nowego znaku towarowego.

Choć przedstawiciele Astona oficjalnie nie przedstawili planów zmiany logotypów, nowe logo istnieje i zostało zatwierdzone przez urząd patentowy. Zgodnie z ustaleniami, ma być ono używane do oznaczania różnorakich towarów, wliczając w to odzież, biżuterię, telefony komórkowe, meble i samochody. Czyżby Aston Martin zamierzał poszerzyć swoją działalność o nowe branże?

Nowe logo Astona Martina
Nowe logo Astona Martina

Nowy znak firmowy stanowi znaczące odejście od tego, co znaliśmy dotychczas. Charakterystyczne skrzydła ustąpiły miejsca okrągłemu kształtowi z skrywającym dyskretne, przecinające się ze sobą litery "A" i "M". To zdecydowane nawiązanie do pierwszego logo firmy, używanego jeszcze w latach 20-tych XX-wieku. Szacunek za powrót do korzeni. Pamiętajmy jednak, że starsze, nie zawsze znaczy lepsze.

Na razie trudno powiedzieć kiedy Aston Martin zacznie korzystać z nowego znaku firmowego. Wiadomo jedynie, że takie logo istnieje i może być stosowane jako oficjalne oznaczenie produktów firmy Aston Martin. Czy zastąpi skrzydła, które dotychczas mogliśmy podziwiać na masce brytyjskich superaut? Raczej nie.

Andy Palmer, w jednym z wpisów na Twitterze uspokaja, że firma nie chce zastąpić obecnego logo, a jedynie korzystać z dwóch oznaczeń jednocześnie w celach marketingowych i handlowych. Być może zobaczymy je więc w reklamach, materiałach prasowych, czy na markowych gadżetach. Aby się jednak o tym przekonać, musimy jeszcze trochę poczekać.

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Test: Ineos Grenadier – jeszcze lepszy i do tego tańszy
Test: Ineos Grenadier – jeszcze lepszy i do tego tańszy