Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Porsche 911 Carrera 4 GTS i Mercedes AMG GT S - test, opinia, spalanie, cena Porsche 718 Boxster GTS: największy problem to nie 4 cylindry Test: Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI: solidny występ, który już mało kogo interesuje Test: Volvo XC90 - już wtyczka, czy nadal diesel, ale z prądem? Kontrowersyjny japończyk – Subaru Impreza STI [test autokult.pl] Peugeot 508 SW BlueHDI 180 GT: wariant rodzinny, prawie idealny Renault Mégane Grandtour 1.6 dCi 130 Limited - test, opinia, spalanie, cena Nowe BMW 730d xDrive long (2016) - test, opinia, spalanie, cena Jeep Grand Cherokee SRT8 - diabeł [test autokult.pl] Ford Edge 2,0 TDCI 210 KM AT Sport - zadziwiająco europejski Test długodystansowy Nissana Leafa: życie z elektrykiem "na dopłatę" Mercedes-Benz E400 Coupé - test

Popularne w tym tygodniu:

Test: BMW M340i xDrive - dżentelmen, który wyznaje stare bawarskie zasady Test: BMW Z4 M40i - sportowe składniki, leniwy charakter Test: Nowa Dacia Jogger - 7 miejsc... LPG... brzmi nieźle? Pierwsza jazda: Toyota Yaris Cross Hybrid - ma ogromne szanse przedrzeć się na segmentowy szczyt Test: Ford Focus Sedan – niechciane dziecko Forda? Test: Zważyłem Jaguara E-Pace. Nadal jest cięższy, niż się wydaje Test: Ford Puma ST na trasach Rajdu Polski. Chrzest bojowy przed startami w WRC Pierwsza jazda: Peugeot 308 - więcej, lepiej, drożej 40 lat Porsche 944. Zaczęło się od Le Mans, później było jeszcze lepiej Test: Hyundai Bayon - i20 w nowych ciuszkach Test: Renault Arkana E-Tech - z każdym kolejnym dniem lepsza Test: Volkswagen Tiguan – hybrydowy koń pociągowy