Zadziorne BMW X5 po modyfikacjach Lumma Design

Trzecia generacja BMW X5 została zaprezentowana pod koniec maja bieżącego roku. Jest to więc bardzo młody model, jednak tuner Lumma Design zdążył już przygotować dla niego program modyfikacji.

Obraz
Arkadiusz Gabrysiak

Trzecia generacja BMW X5 została zaprezentowana pod koniec maja bieżącego roku. Jest to więc bardzo młody model, jednak tuner Lumma Design zdążył już przygotować dla niego program modyfikacji.

Propozycja Lumma Design nie należy do subtelnych - przypadnie do gustu jedynie tym, którzy lubią wyróżniać się z tłumu. Tuner ochrzcił swój pakiet mianem CLR X 5 RS.

W skład zestawu wchodzą agresywny zderzak przedni, poszerzone nadkola, zmodyfikowane listwy progowe i nowy zderzak tylny z dwiema podwójnymi końcówkami wydechu. Jest też maska z otworami wentylacyjnymi, spojler na klapie bagażnika oraz 23-calowe felgi aluminiowe.

Obraz

Wnętrze nowego BMW X5 również przeszło małą metamorfozę. Jego wykończenie zależy od preferencji klienta. Do wyboru jest wysokiej klasy tapicerka skórzana, akcenty z włókna węglowego, aluminiowe pedały oraz nowe dywaniki z logo Lumma Design.

Tuner nie przewidział żadnych modyfikacji mechanicznych, a więc pod maską znajdą się standardowe jednostki napędowe: 6-cylindrowy turbodiesel 3,0 l xDrive30d o mocy 258 KM, 450-konne benzynowe V8 4,4 l xDrive50i oraz M50d M Performance, a więc 3,0-litrowy silnik wysokoprężny generujący 381 KM i 740 Nm momentu obrotowego.

Pakiet CLR X 5 RS pojawi się w sprzedaży w marcu przyszłego roku. Jego cena nie została jeszcze podana do wiadomości.

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/4] Źródło zdjęć: |

Źródło: WCF

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Sprawdziłem, czy całoroczne dają radę latem. Test opon w warunkach drogowych
Sprawdziłem, czy całoroczne dają radę latem. Test opon w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Verstappen dominuje we Włoszech. W McLarenie znów problemy
Verstappen dominuje we Włoszech. W McLarenie znów problemy
Są zdjęcia nowego Clio. Renault nie utrzymało tajemnicy
Są zdjęcia nowego Clio. Renault nie utrzymało tajemnicy