Vilner Mitsubishi Pajero (2013)

Specjalizujący się w modyfikowaniu wnętrz samochodów bułgarski Vilner przerobił kilka dni temu 5-drzwiowe Mitsubishi Pajero. Jak się prezentuje ten wóz w środku?

Obraz
Olgierd Lachowski

Samochód terenowy o nazwie Pajero pojawił się w 1982 roku, ale pierwowzorami dla niego były auta, z których jedno było wytwarzane jeszcze przed II wojną światową. Z kolei prace nad seryjnym modelem Pajero zaczęły się trzy lata przed jego rynkowym debiutem.

Obraz

Widoczny na zdjęciach wóz to pojazd trzeciej generacji, który w produkcji znajdował się od 1999 roku i był wytwarzany do 2006 roku. W tym czasie Japończycy oferowali samochód z dwoma rozstawami osi, a co za tym idzie - z dwoma nadwoziami. Typ karoserii w obu przypadkach był ten sam – kombi, z tym że Pajero mogło być zarówno 3-, jak i 5-drzwiowe.

Paleta jednostek napędowych Pajero była szeroka, ale na większości rynków oferowano tylko kilka wybranych z tej właśnie grupy silników. W sumie przez osiem lat produkcji było dostępnych łącznie siedem silników, przy czym niektóre z nich, choć uzyskiwały nowe oznaczenie, były zmodernizowanymi konstrukcjami, które Mitsubishi montowało już w Pajero.

Obraz

Diesle miały objętość skokową od 2,5 l do 3,2 l i były uzbrojone w turbosprężarki, a wersja 3,2 l miała wtrysk paliwa typu common rail. Z kolei wśród benzynowców objętości skokowe zaczynały się na 3 l, a kończyły na 3,8 l. Po drodze był motor 3,5 l GDI, czyli jeden z pierwszych silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa.

O samochodzie, który widać na zdjęciach, wiadomo tyle, że jest autem trzeciej generacji i ma 5-drzwiowe nadwozie. Zresztą inne informacje nie są specjalnie istotne, ponieważ Vilner zajmuje się tylko tuningiem wnętrz pojazdów.

Obraz

Kabina pasażerska jest zdominowana oczywiście przez skórę i Alcantarę. Tym pierwszym materiałem w całości pokryto siedzenia, a częściowo także drzwi oraz deskę rozdzielczą. Z kolei Alcantarą osłonięto cały sufit, słupki drzwiowe i częściowo same drzwi.

Uzupełnieniem są wstawki z drewna – między innymi na drzwiach, po stronie pasażera na desce rozdzielczej i na suficie – oraz detale pokryte czarnym lakierem fortepianowym.

Obraz

Na podłodze wymieniono wykładzinę na czarną i dodano dywaniki w tym samym kolorze, które obszyto pomarańczową skórą.

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/17] Źródło zdjęć: |

Źródło: carscoops

Wybrane dla Ciebie
Rosjanie próbują wskrzesić kolejną markę. To chiński SUV w przebraniu
Rosjanie próbują wskrzesić kolejną markę. To chiński SUV w przebraniu
Top 10 samochodów w Europie. Niespodzianka na pierwszym miejscu
Top 10 samochodów w Europie. Niespodzianka na pierwszym miejscu
Policja dostała 100 nowych radiowozów. Tym razem wybrano inną markę
Policja dostała 100 nowych radiowozów. Tym razem wybrano inną markę
Następca Alpine A110 jednak zachowa silnik spalinowy? Szef marki tego nie wyklucza
Następca Alpine A110 jednak zachowa silnik spalinowy? Szef marki tego nie wyklucza
Yangwang U9 Xtreme pokonał Xiaomi. Nowy rekord Nürburgringu
Yangwang U9 Xtreme pokonał Xiaomi. Nowy rekord Nürburgringu
Nowe zasady dotyczące prawa jazdy w UE. Dokument stracisz w całej wspólnocie
Nowe zasady dotyczące prawa jazdy w UE. Dokument stracisz w całej wspólnocie
Pierwsza jazda: Leapmotor B10 kusi ceną i wyposażeniem. A co z resztą?
Pierwsza jazda: Leapmotor B10 kusi ceną i wyposażeniem. A co z resztą?
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
25-latek jak James Bond. Policjanci nie docenili jego "pomysłowości"
25-latek jak James Bond. Policjanci nie docenili jego "pomysłowości"
Jeep kończy produkcję Renegade'a po 11 latach. Następcy nie ma na horyzoncie
Jeep kończy produkcję Renegade'a po 11 latach. Następcy nie ma na horyzoncie
Niemiecka fabryka stanie. Media mówią o poważnym problemie
Niemiecka fabryka stanie. Media mówią o poważnym problemie
Nowa droga ma 471 km. Kosztowała Polskę 15 mld zł
Nowa droga ma 471 km. Kosztowała Polskę 15 mld zł