Tenisowe Peugeoty – limitowana edycja 207CC i 308CC Roland Gaross

Od 22 maja do 10 czerwca do Paryża zjedzie się tenisowa śmietanka mężczyzn i kobiet. Na tamtejszych kortach imienia Rolanda Garossa odbędzie się kolejny turniej Wielkiego Szlema. Peugeot, który jest jednym z oficjalnych sponsorów, wypuszcza z tego powodu limitowane edycje dwóch kabrioletów.

Peugeot 207CC i 308 CC Roland GarossPeugeot 207CC i 308 CC Roland Gaross
Marek Adamowicz

Od 22 maja do 10 czerwca do Paryża zjedzie się tenisowa śmietanka mężczyzn i kobiet. Na tamtejszych kortach imienia Rolanda Garossa odbędzie się kolejny turniej Wielkiego Szlema. Peugeot, który jest jednym z oficjalnych sponsorów, wypuszcza z tego powodu limitowane edycje dwóch kabrioletów.

Mniejsze 207CC Roland Gaross oferowane jest w dwóch kolorach: Onyx Black i Bianca White. Pod maską może pracować jeden z dwóch silników: benzynowy 1,6 i-VTi o mocy 120 KM lub wysokoprężny 1,6 HDi oferujący 112 KM. Dodatkowego smaczku dodają dywaniki z logo turnieju, skórzane fotele oraz windshoty, na których również znajduje się pieczęć tenisowego klasyka.

Limitowana edycja Roland Gaross oparta jest na seryjnym poziomie wyposażenia Allure. W standardzie znajdą się m.in. dwustrefowa klimatyzacja, 17-calowe felgi ze stopów lekkich, tempomat, czujniki parkowania z tyłu, elektrycznie regulowane oraz składane lusterka boczne, przyciemniane szyby tylne, a na progach zamontowano bardzo ładne listwy wykonane z aluminium.

Drugim modelem, który został zaoferowany w limitowanej edycji Roland Gaross, jest Peugeot 308CC. Podobnie jak w przypadku mniejszego brata klient może wybrać jedną z dwóch barw koloru nadwozia: Nera Black lub Pearl White. Paleta silnikowa została rozszerzona do trzech silników: benzynowych 1,6 THP o mocach 156 KM lub 200 KM i diesla 2,0 HDI o mocy 163 KM.

Również 308CC Roland Gaross opiera się na seryjnej wersji Allure. Dodatkowo wyposażenie obejmuje takie pozycje, jak: dwukolorowe skórzane fotele, 18-calowe felgi aluminiowe, system Peugeot Connect Bluetooth, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, reflektory ksenonowe, a wycieraczki mają elektryczny sensor. Również tutaj logo tenisowego turnieju pojawiło się na dywanikach i Windshocie.

W Wielkiej Brytanii Peugeot 207CC Roland Gaross oferowany jest w cenie 18 795 funtów i jest droższy o 650 funtów od seryjnego Allure (dodatkowe wyposażenie kosztuje 1235 funtów). Większy Peugeot 308CC Roland Gaross kosztuje w brytyjskich salonach 25 845 funtów (o 300 funtów więcej od 308CC Allure przy wyposażeniu wartym 550 funtów).

  • Peugeot 207CC i 308 CC Roland Gaross
  • Peugeot 207CC Roland Gaross
  • Peugeot 308CC Roland Gaross
  • Peugeot 308CC Roland Gaross
  • Peugeot 308CC Roland Gaross
  • Peugeot 308CC Roland Gaross
[1/6] Peugeot 207CC i 308 CC Roland Gaross Źródło zdjęć: |

Źródło: Carscoop

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Kierowcy zapłacą dużo więcej. Rząd szykuje wielką podwyżkę ceny kursu
Kierowcy zapłacą dużo więcej. Rząd szykuje wielką podwyżkę ceny kursu
Dziwny list z Opola. To nie oszustwo, a opłaty nie unikniesz
Dziwny list z Opola. To nie oszustwo, a opłaty nie unikniesz
Zakaz sprzedaży aut spalinowych po 2035 roku. Donald Tusk podpisał list
Zakaz sprzedaży aut spalinowych po 2035 roku. Donald Tusk podpisał list
Kod 78 na prawku to nie fikcja. Policja zwraca uwagę na adnotacje
Kod 78 na prawku to nie fikcja. Policja zwraca uwagę na adnotacje
Nowy Merceces GLB debiutuje jako elektryk. Imponuje przestrzenią i zasięgiem
Nowy Merceces GLB debiutuje jako elektryk. Imponuje przestrzenią i zasięgiem
Lando Norris mistrzem świata Formuły 1
Lando Norris mistrzem świata Formuły 1
Porównałem Porsche 911 GT3 i 911 GT3 RS na torze. To antidotum na dzisiejsze czasy
Porównałem Porsche 911 GT3 i 911 GT3 RS na torze. To antidotum na dzisiejsze czasy
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
ZANIM WYJDZIESZ... NIE PRZEGAP TEGO, CO CZYTAJĄ INNI! 👇