Seat Leon ST oficjalnie

W niedzielę w Internecie pojawiły się pierwsze zdjęcia Seata Leona w wersji ST, czyli kombi. Dziś hiszpański producent znajdujący się pod skrzydłami koncernu VW AG udostępnił oficjalne oświadczenie prasowe na temat tego modelu.

Obraz
Arkadiusz Gabrysiak

W niedzielę w Internecie pojawiły się pierwsze zdjęcia Seata Leona w wersji ST, czyli kombi. Dziś hiszpański producent znajdujący się pod skrzydłami koncernu VW AG udostępnił oficjalne oświadczenie prasowe na temat tego modelu.

Warto zaznaczyć, że Hiszpanie po raz pierwszy w historii oferują wersję kombi modelu Leon. Jak mogliście zobaczyć w niedzielę, pojazd nie różni się znacząco od 5-drzwiowego hatchbacka. Ma identyczny pas przedni z charakterystycznymi reflektorami, a także wyraziste przetłoczenia po bokach. Jedyną różnicą jest wydłużona o 270 mm część tylna samochodu, dzięki czemu pojemność bagażnika wzrosła do 587 l. Po złożeniu tylnych siedzeń wartość ta wynosi już 1470 l. Seat Leon ST waży 1233 kg, a więc 45 kg więcej od hatchbacka.

Gama silnikowa jest następująca:

  • 1,2 TSI o mocy 86 KM;
  • 1,2 TSI o mocy 105 KM;
  • 1,4 TSI o mocy 122 KM;
  • 1,4 TSI o mocy 140 KM;
  • 1,8 TSI o mocy 180 KM (wersja FR).

Silniki wysokoprężne:

  • 1,6 TDI o mocy 90 KM;
  • 2,0 TDI o mocy 150 KM;
  • 2,0 TDI o mocy 184 KM (wersja FR).
Obraz

Seat Leon ST w specyfikacji FR będzie wyposażony w system Adaptive Chassis Control DCC, dzięki któremu kierowca będzie mógł wybrać optymalny tryb jazdy i stopień tłumienia nierówności. Do wyboru są 4 tryby: Comfort, Sport, ECO oraz Individual. Na liście wyposażenia opcjonalnego znajduje się aktywny tempomat Adaptive Cruise Control ACC, który działa w zakresie prędkości od 30 km/h do 160 km/h. Funkcja ta dostępna jest dla pojazdów ze skrzynią manualną oraz przekładnią DSG.

[aktualizacja 30 lipca]

Seat udostępnił materiał wideo prezentujący nowego Leona w wersji kombi.

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/12] Źródło zdjęć: |

Źródło: WCF

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
ZANIM WYJDZIESZ... NIE PRZEGAP TEGO, CO CZYTAJĄ INNI! 👇