SEAT Leon Cupra podkręcony przez JE Design

JE Design przedstawił swój najnowszy pakiet dla Seata Leona Cupra. W przeciwieństwie do poprzedniej niezbyt udanej kreacji Leona, obecna może się spodobać. Tym razem jednak zabawa nie kończy się na ulepszeniach wizualnych - zadbano także o "duszę" Leona.

Obraz
Szymon Chołys

JE Design przedstawił swój najnowszy pakiet dla Seata Leona Cupra. W przeciwieństwie do poprzedniej niezbyt udanej kreacji Leona, obecna może się spodobać. Tym razem jednak zabawa nie kończy się na ulepszeniach wizualnych - zadbano także o "duszę" Leona.

W celu podkręcenia osiągów przeprogramowano ECU silnika (1500 euro), co podniosło jego moc do 285 KM (wcześniej 240 KM) oraz wartość momentu obrotowego do 385 Nm (wcześniej 300 Nm). Teraz umożliwia to Seatowi osiągnąć pierwszą "setkę" w niecałe 6 sekund, a maksymalnie rozpędzić się do 261 km/h. Pozostałe modyfikacje obejmują wykonany z nierdzewnej stali układ wydechowy (900 euro) oraz obniżone o 40 mm zawieszenie.

Ulepszenia wizualne i aerodynamiczne widać gołym okiem: 19-calowe felgi ubrane w sportowe opony, przedni spoiler (320 euro), brewki przednich świateł (90 euro), światła LED do jazdy dziennej (300 euro), listwy boczne (300 euro), tylny zderzak (300 euro) z wbudowanym dyfuzorem (100 euro) oraz rzucający się w oczy górny spoiler (460 euro).

We wnętrzu tuner oferuje nam skórzaną tapicerkę (1600 euro) oraz podgrzewane (380 euro) fotele z haftowanymi zagłówkami (80 euro) z funkcją odprężającego... masażu (430 euro).

  • Obraz
  • seat-leon-cupra-je-design-tyl
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Seat Leon Cupra JE Design
  • Seat Leon Cupra JE Design
  • Seat Leon Cupra JE Design
  • Seat Leon Cupra JE Design
  • Seat Leon Cupra JE Design
  • Seat Leon Cupra JE Design
  • Seat Leon Cupra JE Design
  • Seat Leon Cupra JE Design
[1/15] Źródło zdjęć: |

Źródło: worldcarfans

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił