Seat Ateca po liftingu już w salonach. Polskie ceny modelu

Kompaktowy SUV Seata w odświeżonym wydaniu właśnie wjeżdża do polskich salonów. Auto zyskało nowy wygląd i kilka dodatkowych opcji wyposażenia. Co jednak ważne, nie wpłynęło to znacząco na ceny modelu.

Ateca nie zmieniła się zbytnio. Styliści postawili wyłącznie na detale.Ateca nie zmieniła się zbytnio. Styliści postawili wyłącznie na detale.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

Seat Ateca zadebiutował w 2016 roku. Po 4 latach hiszpański producent zdecydował się na facelifting, w wyniku którego auto zyskało nowe zderzaki, pełne oświetlenie LED i odświeżone multimedia z bezprzewodową łącznością Apple CarPlay i Android Auto.

Delikatnie przeprojektowano też napęd - bazowa wersja zyskała np. nowe, wydajniejsze doładowanie. Klienci mogą wybierać spośród 7 różnych jednostek o mocy od 115 do 190 KM, z których te mocniejsze mogą być parowane z automatyczną przekładnią i napędem na 4 koła.

Nowy Seat Ateca - minimalne ceny wersji silnikowych:

Silniki benzynowe:

  • 1.0 EcoTSI 115 KM 6MT - od 87 800 zł
  • 1.5 EcoTSI 150 KM 6MT - od 107 900 zł
  • 1.5 EcoTSI 150 KM DSG7 - od 116 400 zł
  • 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive - od 141 900 zł

Silniki diesla:

2.0 TDI 150 KM 6MT - od 124 600 zł

2.0 TDI 150 KM DSG7 - od 133 100 zł

2.0 TDI 150 KM DSG7 4Drive - od 147 700 zł

Jeśli chodzi o wyposażenie, do wyboru są 4 wersje, z czego już podstawowa może pochwalić się całkiem przyzwoitą listą atrakcji. Klasycznie dla grupy Volkswagena, bazowego silnika nie połączymy z bogatszymi wersjami wyposażenia.

Na szczycie cennika znajdziemy wersje Xperience i FR z podobnym wyposażeniem, lecz innym charakterem. Pierwsza spodoba się tym, którzy lubią zjechać z utartych szlaków, druga natomiast skusi amatorów lekko sportowych wrażeń.

Nowy Seat Ateca - wersje wyposażenia:

  • Reference - od 87 800 zł - standardem są tu m.in. pełne światła LED, system Front Assist i kontrola zmęczenia kierowcy, klimatyzacja manualna, elektryczny hamulec ręczny, 16-calowe felgi aluminiowe czy multimedia z ekranem o przekątnej 8,25 cala.
  • Style - od 107 900 zł - dodatkowo m.in. tempomat, wybór trybów jazdy, czujniki parkowania, klimatyzacja automatyczna dwustrefowa, czujnik deszczu, zmierzchu i ściemniające się lusterko wsteczne, łączność FullLink, światła przeciwmgielne LED z doświetlaniem zakrętów, 17-calowe felgi.
  • Xperience/FR - od 115 100 zł - dostaniemy tu m.in. asystent pasa ruchu, aktywny tempomat, asystent parkowania, kamera cofania, diodowe oświetlenie wnętrza, pakiet chrom lub FR, 18-calowe felgi.
Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Komisja infrastruktury za zmianami, ale częściowymi. Bandyci z ekspresówek i autostrad bezpieczni? Niekoniecznie
Komisja infrastruktury za zmianami, ale częściowymi. Bandyci z ekspresówek i autostrad bezpieczni? Niekoniecznie
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Świetny wynik Polaków. Zdobyli wicemistrzostwo w USA
Świetny wynik Polaków. Zdobyli wicemistrzostwo w USA
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Urząd wysyła listy do właścicieli importowanych aut. O co tu chodzi?
Urząd wysyła listy do właścicieli importowanych aut. O co tu chodzi?
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Znowu złapali 24-latka w BMW. Kwota mandatu jest ogromna
Znowu złapali 24-latka w BMW. Kwota mandatu jest ogromna
Koniec kultowego auta. Oto ostatni egzemplarz
Koniec kultowego auta. Oto ostatni egzemplarz
Zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach benzynowych. Jest nowy projekt
Zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach benzynowych. Jest nowy projekt
Stawiają je przy autostradach. Są kluczowe dla bezpieczeństwa
Stawiają je przy autostradach. Są kluczowe dla bezpieczeństwa
BMW oddaje hołd historycznemu 2002 turbo. Oto M2 Turbo Design Edition
BMW oddaje hołd historycznemu 2002 turbo. Oto M2 Turbo Design Edition
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne