Otwarcie salonu Lamborghini w Warszawie i polska premiera LP 610-4 Huracán [relacja]

3 lipca 2014 to teraz bardzo ważna data dla polskiego rynku samochodów egzotycznych. Dzisiaj otwarto pierwszy salon Lamborghini w Polsce.

Salon Lamborghini WarszawaSalon Lamborghini Warszawa
Źródło zdjęć: © fot. Mariusz Zmysłowski
Mariusz Zmysłowski

W wydarzeniu wziął udział sam Stephan Winkelmann, prezes i dyrektor zarządzający Automobili Lamborghini S.p.A. Przedstawił on w skrócie historię marki i opowiedział o tym, jak Lamborghini sukcesywnie zwiększa sprzedaż swoich aut. Przez pierwsze 40 lat funkcjonowania manufaktury jej bramy opuściło 10 tys. samochodów. Dwa razy tyle aut Lamborghini sprzedało tylko przez ostatnią dekadę. Do tego sukcesu przyczynił się produkowany w stosunkowo dużym nakładzie model Gallardo. Bardzo dobre wyniki osiąga także Aventador, który tylko przez pierwszy rok swojej obecności na rynku znalazł ponad 1000 nabywców.

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© fot. Mariusz Zmysłowski

Obecnie firma z Sant'Agata Bolognese reprezentowana jest łącznie przez 129 przedstawicielstw na całym świecie. Polskie będzie zarządzane przez Exclusive Cars Vertriebs GmbH. Partnerem serwisowym zostało Porsche Inter Auto Polska Sp. z o.o.

Salon zlokalizowany jest w Warszawie przy ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 45, natomiast usługi serwisowe, gwarancyjne i sprzedaż części oraz akcesoriów prowadzona jest w punkcie obsługi przy ul. Połczyńskiej 118a (również w Warszawie).

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© fot. Mariusz Zmysłowski

Przy okazji otwarcia salonu, Stephan Winkelmann uroczyście odsłonił Lamborghini LP 610-4 Huracán. Tym samym 3 lipca stał się datą oficjalnej premiery tego modelu na polskim rynku.

Otwarcie salonu Lamborghini w Warszawie i premiera LP 610-4 Huracán - galeria zdjęć

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/16] Źródło zdjęć: |
Wybrane dla Ciebie
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
25-latek jak James Bond. Policjanci nie docenili jego "pomysłowości"
25-latek jak James Bond. Policjanci nie docenili jego "pomysłowości"
Jeep kończy produkcję Renegade'a po 11 latach. Następcy nie ma na horyzoncie
Jeep kończy produkcję Renegade'a po 11 latach. Następcy nie ma na horyzoncie
Niemiecka fabryka stanie. Media mówią o poważnym problemie
Niemiecka fabryka stanie. Media mówią o poważnym problemie
Nowa droga ma 471 km. Kosztowała Polskę 15 mld zł
Nowa droga ma 471 km. Kosztowała Polskę 15 mld zł
Test: Ford Transit Custom Nugget - przemeblowali mi mieszkanie
Test: Ford Transit Custom Nugget - przemeblowali mi mieszkanie
Ej Toyota, dajcie nam tego Land Cruisera FJ!
Ej Toyota, dajcie nam tego Land Cruisera FJ!
Pokazali, na jakie auta stać przeciętnego Polaka
Pokazali, na jakie auta stać przeciętnego Polaka
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony