Odświeżony Seat Leon wjeżdża do salonów z nowym cennikiem i mniejszą liczbą wersji

Czwarta generacja Leona przeszła niedawno kosmetyczny lifting. Chętni na odświeżony kompakt z Hiszpanii mogą już składać zamówienia. Na razie muszą jednak zadowolić się ograniczoną ofertą.

Odświeżony Seat LeonOdświeżony Seat Leon
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Aleksander Ruciński

Seat Leon po liftingu - co się zmieniło?

Leon, tak jak inne kompakty koncernu Volkswagena, doczekał się odświeżonego wydania. Zmiany są bardzo kosmetyczne i ograniczają się głównie do zmodyfikowanej gamy napędów oraz zaktualizowanych multimediów. Wewnątrz pojazdu znajdują się dwa zaprojektowane na nowo interfejsy z 10,4 i 12,9-calowymi systemami infotainment. Kierowcy mają również możliwość bezprzewodowego ładowania urządzeń mobilnych ładowarką o mocy 15W.

Jeśli chodzi o napęd, do wyboru będzie aż siedem opcji, wliczając w to benzyniaki, diesle i hybrydy plug-in. Póki co jednak klienci muszą zadowolić się tylko trzema z nich. Szczegóły znajdziecie poniżej.

Seat Leon po liftingu - ceny minimalne wersji napędowych

  • 1.5 TSI 150 KM M6 - od 118 000 zł
  • 1.5 eTSI 150 KM DSG MHEV - od 132 100 zł
  • 2.0 TDI CR 150 KM DSG - od 144 700 zł

Warto odnotować że ceny odmian benzynowych dotyczą wersji hatchback. Sportstourer wymaga dopłaty w wysokości 3200 zł. Diesel jest natomiast parowany wyłącznie z nadwoziem Sportstourer - przynajmniej na razie.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Seat Leon - Poznaj jego wady i zalety

Równie ograniczona wydaje się lista wersji wyposażenia. Klienci zainteresowani Leonem po liftingu mają do wyboru tylko dwa warianty.

Wnętrze Seata Leona po liftingu
Wnętrze Seata Leona po liftingu © Materiały prasowe

Seat Leon po liftingu - ceny wersji wyposażeniowych

Style - od 118 000 zł - standardowo m.in. tempomat, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, system front assist i lane assist, trójstrefowa klimatyzacja automatyczna, wirtualny kokpit, system bezkluczykowy, multimedia z ekranem o przekątnej 10,4 cala, światła LED, 16-calowe felgi aluminiowe;

FR - od 122 700 zł - dodatkowo m.in. aktywny tempomat ACC, wybór profili jazdy, światła przeciwmgielne LED, pakiet stylistyczny FR, 17-calowe felgi aluminiowe, sportowe fotele, ambientowe oświetlenie wnętrza.

Wybrane dla Ciebie
Polacy oszaleli na punkcie SUV-ów. Te modele wybierali w październiku
Polacy oszaleli na punkcie SUV-ów. Te modele wybierali w październiku
Europa traci konkurencyjność. Fabryki części pracują na granicy opłacalności
Europa traci konkurencyjność. Fabryki części pracują na granicy opłacalności
Pierwsza jazda: Toyota bZ4X – sposób na milion
Pierwsza jazda: Toyota bZ4X – sposób na milion
Jeździł nim znany aktor. Teraz jest na sprzedaż
Jeździł nim znany aktor. Teraz jest na sprzedaż
Europa zmieni kierunek? Zniesienie zakazu sprzedaży aut spalinowych coraz bardziej realne
Europa zmieni kierunek? Zniesienie zakazu sprzedaży aut spalinowych coraz bardziej realne
Koniec modernizacji dawnej gierkówki. Kierowcy mogą już korzystać
Koniec modernizacji dawnej gierkówki. Kierowcy mogą już korzystać
Nie chcą technologii Tesli nawet za darmo. Musk narzeka
Nie chcą technologii Tesli nawet za darmo. Musk narzeka
Dziś duża akcja policji. Mandaty do 5 tys. zł
Dziś duża akcja policji. Mandaty do 5 tys. zł
Jazda na zakazie z dotkliwszą karą. Rząd zmienia przepisy, ale to nie poprawi sytuacji [Opinia]
Jazda na zakazie z dotkliwszą karą. Rząd zmienia przepisy, ale to nie poprawi sytuacji [Opinia]
Seat wycenił odświeżoną Ibizę. Jest w czym wybierać
Seat wycenił odświeżoną Ibizę. Jest w czym wybierać
Ten Lexus ES z Polski przejechał ponad 750 tys. km i nadal ma się dobrze
Ten Lexus ES z Polski przejechał ponad 750 tys. km i nadal ma się dobrze
Zmiana uprawnień kat. B. Rząd podał najpóźniejszą datę
Zmiana uprawnień kat. B. Rząd podał najpóźniejszą datę
ZACZEKAJ! ZOBACZ, CO TERAZ JEST NA TOPIE 🔥