Nowy Nissan Juke będzie nieco droższy. Znamy cenę bazowej wersji

Druga generacja Nissana Juke ledwie zadebiutowała w sieci, a już znamy jej cenę. Auto będzie nieco droższe niż pierwsza generacja. Mimo to kwota, jaką trzeba zostawić w salonie wydaje się całkowicie do przyjęcia.

Druga odsłona japońskiego crossovera może się podobać.
Druga odsłona japońskiego crossovera może się podobać.
Źródło zdjęć: © mat.prasowe
Aleksander Ruciński

05.09.2019 | aktual.: 22.03.2023 18:11

Pierwsza, schodząca już generacja japońskiego crossovera startuje od 64 800 zł. Za jej następcę zapłacimy natomiast 67 900 zł. W zamian otrzymamy jednak nie tylko znacznie nowszy i większy samochód, ale też lepsze wyposażenie i mocniejszy, choć znacznie mniejszy silnik.

Biorąc pod uwagę przepaść, jaka dzieli dwie generacje Juke'a, wzrost ceny bazowej odmiany o 3100 zł wydaje się jak najbardziej zrozumiały. Zupełnie nowy crossover jest stylistycznym rozwinięciem poprzednika, lecz pod względem rozwiązań technicznych i wyposażenia obydwa auta nie mają ze sobą za wiele wspólnego.

Nadwozie urosło wzdłuż i wszerz, co powinno przełożyć się na większą ilość miejsca w kabinie. Bagażnik jest teraz znacznie pojemniejszy i ma 422 litrów pojemności. Samo wnętrze sprawia znacznie przyjemniejsze wrażenie. Nissan postawił na żywą kolorystykę i zróżnicowane materiały, tak różne od szarości i czerni, które znamy z poprzednika.

Obraz
© mat.prasowe

Do tego dojdzie zapewne znacznie bogatsze wyposażenie. Szczególnie z zakresu bezpieczeństwa. Mowa m.in. o asystencie pasa ruchu, systemie rozpoznawania znaków drogowych, czy monitorowaniu ruchu poprzecznego. Niektóre z nich znajdziemy już w bazowej odmianie, choć na szczegółową specyfikację trzeba jeszcze poczekać.

Przewaga nowego Juke'a przejawia się także w nowym, trzycylindrowym silniku, który, choć ma tylko 1 litr pojemności, dzięki doładowaniu generuje większą moc niż stosowany dotychczas, wolnossący motor. 117 KM nie jest może oszałamiającą wartością, lecz w połączeniu z większym momentem obrotowym, powinno zapewniać lepsze wrażenia niż obecna, bazowa jednostka 1.6.

Obraz
© mat.prasowe

Szkoda tylko, że początkowo klienci nie będą mieli żadnego wyboru. Jedyna możliwość modyfikacji oferty dotyczy skrzyni biegów. Silnik 1.0 DIG-T może współpracować z 6-stopniową przekładnią manualną lub 7-biegowym, dwusprzęgłowym automatem. Za jakiś czas później powinniśmy poznać pełny cennik nowego nissana.

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/51]
Źródło artykułu:WP Autokult
NissanNissan Jukecrossover/suv
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)