Nowy Hyundai i40 Sedan – ceny w Polsce od 79 900 zł

Hyundai opublikował ceny nowego modelu i40 Sedan, który w niedługim czasie dołączy do oferowanego już w salonach i40 Kombi.

Hyundai i40 SedanHyundai i40 Sedan
Marek Adamowicz

Hyundai opublikował ceny nowego modelu i40 Sedan, który w niedługim czasie dołączy do oferowanego już w salonach i40 Kombi.

Samochód będzie dostępny z czterema silnikami (benzynowe: 1,6 GDI 135 KM i 2,0 GDI 178 KM, diesle: 1,7 CRDi 115 KM i 1,7 CRDi 136 KM) i w pięciu wersjach wyposażeniowych (Classic, Comfort, Comfort Plus, Style, Premium), a paleta kolorów obejmuje 12 barw (pięć metalicznych, sześć perłowych i jeden zwykły).

Podstawową wersją jest Classic, na pokładzie której znajduje się m.in. ABS, ESP, system kontroli trakcji, 7 poduszek powietrznych, wszystkie szyby elektryczne, regulowane elektronicznie i podgrzewane lusterka wsteczne, radio z kompletem 6 głośników. Hyundai i40 Sedan Classic z najsłabszym silnikiem kosztuje 79 900 zł, a za najmocniejszego diesla trzeba zapłacić 89 900 zł.

Droższy o 5000 zł Comfort jest bogatszy m.in. o dwustrefową klimatyzację automatyczną, czujnik deszczu, elektrycznie sterowany fotel kierowcy, czy 16-calowe felgi ze stopów lekkich. Jeśli komuś jeszcze będzie brakować takich elementów wyposażenia jak tylne poduszki boczne, system bezkluczykowy z przyciskiem Start/Stop, reflektory ksenonowe, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, powinien wybrać wersję Comfort Plus, której ceny kształtują się od 94 900 zł (1,6 GDI 135 KM) do 104 900 zł (1,7 CRDi 136 KM).

Hyundai i40 Sedan Style oferuje dodatkowo jeszcze czujniki ciśnienia w oponach, podgrzewane przednie fotele, 17-calowe felgi ze stopów lekkich, adaptacyjne reflektory, oraz dodatkowe elementy systemu audio: wzmacniacz, suboofer i zmieniarkę płyt CD. Za tak wyposażony samochód ceny wahają się od 104 900 zł za najsłabszego benzyniaka do 114 900 zł za najmocniejszego diesla.

Najbogatsza wersja Premium obejmuje dodatkowo m.in. podgrzewane tylne siedzenia, podgrzewane, wentylowane i elektrycznie regulowane przednie fotele (kierowcy dodatkowo z pamięcią ustawień), skórzaną tapicerkę, systemy wspomagające utrzymywanie toru jazdy i parkowanie, nawigację satelitarną z kamerą cofania i 18-calowe alufelgi. Aby kupić Hyundaia i40 Sedan Premium trzeba wybierać między samochodem wyposażonym w najmocniejszy silnik benzynowy 2,0 GDI wycenionym na kwotę 122 500 zł lub najmocniejszego diesla 1,7 CRDi za 126 900zł.

Lista opcji jest krótka i obejmuje tylko: lakier metalizowany lub perłowy (2000 zł), automatyczną skrzynię biegów (dostępna tylko z najmocniejszymi silnikami – 5000 zł), panoramiczny dach (4500 zł) i nawigację satelitarną (6000 zł). Do każdego i40 producent zapewnia 5-letnią gwarancję bez limitu kilometrów, 5-letni Assistance oraz 5-letni okres bezpłatnej kontroli stanu technicznego.

  • Hyundai i40 Sedan
  • Hyundai i40 Sedan
  • Hyundai i40 Sedan
  • Hyundai i40 Sedan
  • Hyundai i40 Sedan
  • Hyundai i40 Sedan
  • Hyundai i40 Sedan
  • Hyundai i40 Sedan
  • Hyundai i40 Sedan
  • Hyundai i40 Sedan
[1/10] Hyundai i40 Sedan Źródło zdjęć: |

Źródło: Hyundai

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Zakaz sprzedaży aut spalinowych po 2035 roku. Donald Tusk podpisał list
Zakaz sprzedaży aut spalinowych po 2035 roku. Donald Tusk podpisał list
Kod 78 na prawku to nie fikcja. Policja zwraca uwagę na adnotacje
Kod 78 na prawku to nie fikcja. Policja zwraca uwagę na adnotacje
Nowy Merceces GLB debiutuje jako elektryk. Imponuje przestrzenią i zasięgiem
Nowy Merceces GLB debiutuje jako elektryk. Imponuje przestrzenią i zasięgiem
Lando Norris mistrzem świata Formuły 1
Lando Norris mistrzem świata Formuły 1
Porównałem Porsche 911 GT3 i 911 GT3 RS na torze. To antidotum na dzisiejsze czasy
Porównałem Porsche 911 GT3 i 911 GT3 RS na torze. To antidotum na dzisiejsze czasy
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
ZANIM WYJDZIESZ... NIE PRZEGAP TEGO, CO CZYTAJĄ INNI! 👇