Nowy Hyundai i30 wjeżdża na salony

Można już zamawiać nowego Hyundaia i30, który przeszedł kurację odmładzającą. W koreańskim przeboju obecnie będzie mógł być zamontowany jeden z sześciu silników, a wyposażenie zostało podzielone na sześć poziomów.

Hyundai i30Hyundai i30
Marek Adamowicz

Można już zamawiać nowego Hyundaia i30, który przeszedł kurację odmładzającą. W koreańskim przeboju obecnie będzie mógł być zamontowany jeden z sześciu silników, a wyposażenie zostało podzielone na sześć poziomów.

[/h3]Samochód, który wkrótce trafi do polskich salonów, oferuje trzy silniki benzynowe (motor o pojemności 1,4 l osiąga moc 100 KM, silnik 1,6 MPI 120 KM, a silnik 1,6 GDI 135 KM) oraz trzy silniki wysokoprężne (jeden silnik o pojemności 1,4 l i mocy 90 KM i dwa silniki 1,6 CRDi o mocy 110 KM i 128 KM). Bogata lista wyposażenia opcjonalnego sprawia, że każdy klient będzie mógł dowolnie skonfigurować swojego nowego Hyundaia i30.

Podstawowy poziom Base zawiera m.in. 6 poduszek powietrznych, ABS, ESP, system stabilizacji toru jazdy VSM. Są to tylko niektóre elementy wyposażenia dbające o bezpieczeństwo podróżujących. Na pokładzie tej wersji znajdują się również m.in. przednie światła przeciwmgielne, komputer pokładowy, centralny zamek czy też światła do jazdy dziennej w technologii LED. W wersji Base dostępne są dwa najsłabsze silniki, które kosztują odpowiednio 50 900 zł (1,4 100 KM) i 58 900 zł (1,4 CRDi 90 KM).

W porównaniu z poziomem Base wersja Classic jest bogatsza m.in. o manualną klimatyzację, chłodzony schowek po stronie pasażera, radio, które odtwarza pliki MP3 i ma podłączenie AUX i USB - można więc podłączyć własne urządzenia i z nich odtwarzać muzykę.

Silnik 1,4 100 KM kosztuje 55 900 zł, a 1,6 CRDi 128 KM 67 900 zł. Dopłata 3500 zł oznacza przejście o poziom wyżej w liście wyposażeniowej. Classic Plus został uzupełniony o układ wspomagania kierownicy Flex Steer, która pozwala regulować w trzech poziomach (Normal, Comfort, Sport) siłę wspomagania, złącze bezprzewodowe Bluetooth, podgrzewane i elektronicznie regulowane lusterka boczne czy składany kluczyk.

Hyundai i30
Hyundai i30

Poduszka powietrzna chroniąca kolana kierowcy, automatyczna dwustrefowa klimatyzacja, 6-głośnikowy system Audio czy podłokietnik, który znajduje się na tylnej kanapie, to elementy wyposażenia dostępne od poziomu Comfort. Aby wyjechać tak wyposażonym samochodem, trzeba zapłacić 63 400 zł za samochód z podstawowym silnikiem benzynowym i 75 400 zł za najmocniejszego diesla.

Wersja Style pozwala doposażyć wymarzonego i30 m.in. w aluminiowe felgi, czujniki ciśnienia w oponach, tylne reflektory wykonane w technologii LED, skórzano-materiałową tapicerkę czy zestaw wskaźników Supervision z kolorowym wyświetlaczem TFT. Style jest droższy o 6000 zł.

Ostatni poziom Premium winduje wyposażenie bardzo wysoko. W standardzie znajdują się adaptacyjne reflektory ksenonowe, podgrzewane przednie fotele, lusterko wsteczne fotochromatyczne wraz z czujnikiem deszczu oraz podgrzewana przednia szyba. Ceny tak skonfigurowanego samochodu kształtują się pomiędzy 75 500 zł za wersję z benzynowym silnikiem 1,4 (100 KM) a 87 400 zł z silnikiem Diesla 1,6 CRDi (128 KM).

Nadwozie może zostać pomalowane na 11 kolorów, z czego niezależnie od wersji wyposażeniowej trzeba się liczyć z dopłatą kwoty 1700 zł za lakier metalizowany bądź perłowy. Silniki o pojemności 1,6 l mogą współdziałać z 6-stopniowymi skrzyniami automatycznymi, co jednak podnosi cenę samochodu o 4000 zł.

Od poziomu Comfort można jeszcze wyposażyć i30 w dach panoramiczny (dopłata 4500 zł), tempomat (1000 zł), a od wersji Style w adaptacyjne reflektory ksenonowe (4000 zł) oraz nawigację satelitarną z kamerą cofania (5000 zł). Hyundai do każdego i30 dorzuca 5-letnią gwarancję bez limitu kilometrów, 5-letni bezpłatny assistance i 5 lat bezpłatnej kontroli stanu technicznego samochodu.

  • Hyundai i30
  • Hyundai i30
  • Hyundai i30
  • Hyundai i30
  • Hyundai i30
  • Hyundai i30
  • Hyundai i30
  • Hyundai i30
  • Hyundai i30
  • Hyundai i30
[1/10] Hyundai i30 Źródło zdjęć: |

Źródło: Hyundai

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów