Nowe Renault Modus będzie crossoverem

Pamiętacie Renault Modus? Auto, które zostało wprowadzone na rynek w 2004 roku jako konkurent Opla Merivy, chyba najlepiej pasuje do serialowych młodych mam pracujących w "agencjach kreatywnych", odbierających dzieci z przedszkola i chodzących do klubów fitness. Już wkrótce zadebiutuje druga generacja tego modelu.

Obraz
Bartosz Pokrzywiński

Pamiętacie Renault Modus? Auto, które zostało wprowadzone na rynek w 2004 roku jako konkurent Opla Merivy, chyba najlepiej pasuje do serialowych młodych mam pracujących w "agencjach kreatywnych", odbierających dzieci z przedszkola i chodzących do klubów fitness. Już wkrótce zadebiutuje druga generacja tego modelu.

Serialowe młode mamy to twardy orzech do zgryzienia. Są modne, zawsze mają pieniądze na przyjemności, świetnie radzą sobie z wychowywaniem dzieci, realizują się w pracy, a przy okazji są świetnymi żonami. To auto pasuje do ich wizerunku tak bardzo jak garbata sylwetka do Porsche 911.

W 2005 roku z salonów francuskiego producenta wyjechało łącznie aż 166 858 egzemplarzy Modusa, co jak na modnego minivana jest naprawdę niezłym wynikiem. W 2011 roku liczba ta zmniejszyła się aż do 48 590 egzemplarzy. W związku ze spadkiem popularności oraz tym, że auto jest obecne na rynku już blisko 8 lat, Renault postanowiło wprowadzić nowy model.

Renault Modus po faceliftingu
Renault Modus po faceliftingu

W sieci pojawiły się pierwsze informacje dotyczące Modusa drugiej generacji. Ku zaskoczeniu serialowych mam auto będzie crossoverem. Jest więc całkiem spore prawdopodobieństwo, że nowy Modus będzie bazował na świetnie sprzedającym się oraz równie lubianym przez modne mamy Nissanie Juke.

Auto pojawi się w salonach już w przyszłym roku, a będzie produkowane w hiszpańskiej fabryce koncernu Nissan-Renault.

Źródło: WCF

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Nagrywanie policjantów: co warto wiedzieć, by uniknąć problemów
Nagrywanie policjantów: co warto wiedzieć, by uniknąć problemów
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam