Nowe Mitsubishi Pajero Sport już w Polsce
Mitsubishi zadowolone z wyników sprzedaży Pajero Sport wprowadza kolejną partię tego modelu do Polski, jako jedynego kraju Unii Europejskiej, w którym można to auto oficjalnie kupić.
24.05.2014 | aktual.: 08.10.2022 09:22
Mitsubishi sprzedało prawie wszystkie Pajero Sport z limitowanej do 150 sztuk partii przeznaczonej dla polskich odbiorców. Nieoficjalnie wiemy, że został tylko jeden egzemplarz, który nie jest zarezerwowany i kilka pojedynczych sztuk zarezerwowanych, ale jeszcze bez podpisu na umowie. Na szczęście Mitsubishi w porę zareagowało na duże zainteresowanie autem i potwierdziło pod koniec minionego tygodnia, że Pajero Sport po faceilftingu również trafi do polskich salonów.
Faceliftig Pajero Sport to właściwie zabawa w "znajdź cztery różnice". Nie będziemy Wam podpowiadać, możecie sami poszukać. Powiemy jedynie, że na zewnątrz są dokładnie 4 zmiany. Na deskę rozdzielczą trafił wreszcie 2-dinowy radioodtwarzacz z ciekłokrystalicznym wyświetlaczem, który nie wygląda już jak radio za 80 zł z Biedronki.
Przypomnijmy jeszcze czym jest Pajero Sport. To samochód, który nie ma właściwie nic wspólnego z obecnym modelem Pajero. Jego konstrukcja opiera się na podzespołach pickupa L200. Przednia część nadwozia jest identyczna, natomiast tylna część została zmieniona w praktyczne, terenowe kombi. Wnętrze pomieści wygodnie 4, lub mniej wygodnie 5 pasażerów i 714 l bagażu.
Pod masą znany silnik diesla o mocy 178 KM i momencie obrotowym 400 Nm lub 350 Nm dla skrzyni automatycznej. W układzie napędowym reduktor Super Select z centralnym dyferencjałem. Ponadto dwie blokady mechanizmów różnicowych (centralnego i tylnego) i możliwość jazdy z napędem tylko na tylną oś. Tylna oś w przeciwieństwie do modelu L200 została zawieszona na sprężynach śrubowych.
Ceny Mitsubishi Pajero Sport 2014 zaczynają się od 119 990 zł. Samochód jest w Polsce dostępny z bezpłatną, 4-letnią, przedłużoną gwarancją do przebiegu 300 000 km.