Nowa YZR-M1 w tegorocznym MotoGP

Tegoroczna YZR-M1 zdaje się wyglądać identycznie jak poprzednik, ale tak naprawdę to dwie rożne maszyny. Podobno to co zaserwowali japońscy inżynierowie bardzo pozytywnie zaskoczyło gości Yamahy podczas szkoleń i testów nowego modelu.

m1m1
Piotr Motyka

Tegoroczna YZR-M1 zdaje się wyglądać identycznie jak poprzednik, ale tak naprawdę to dwie rożne maszyny. Podobno to co zaserwowali japońscy inżynierowie bardzo pozytywnie zaskoczyło gości Yamahy podczas szkoleń i testów nowego modelu.

Wg szefa francuskiego zespołu Tech3 Herve Poncharala wszyscy korzystający z motocykli Yamahy są pod dużym wrażeniem nowego modelu. W wywiadzie udzielonym motogp.com Francuz opowiada o szkoleniu jakie odbyli członkowie Fiat Yamaha oraz Tech3:

"Tegoroczna maszyna wygląda jak ta z 2008 ale tak naprawdę nie ma w niej ani jednej części jaka pokrywałaby się z poprzednikiem. Nie mieliśmy co prawda możliwości realnego sprawdzenia czegokolwiek z prezentowanych rzeczy ale z pewnością prace rozwojowe idą w dobrym kierunku i jesteśmy przekonani ze efekt będzie jeszcze lepszy niż w poprzednim sezonie. Na razie złożyliśmy 4 egzemplarze M1, które zostaną przetransportowane do Malezji, gdzie między 5 a 7 lutym na torze Sepang odbędą się pierwsze przedsezonowe testy”

Tech3, jako drugi poza fabrycznym teamem Fiat Yamaha będzie korzystał z nowych maszyn Yamahy. Biorąc pod uwagę, że zespół zmienił dostawcę opon (z nielubianego ostanio Dunlopa) na Bridgestone zanosi się na ekscytujący sezon. Czyżby po raz pierwszy w historii MotoGP niefabryczny team miał szanse walczyć o puchary? *

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Koniec płacenia na bramkach. Idzie zmiana na chorwackich autostradach
Koniec płacenia na bramkach. Idzie zmiana na chorwackich autostradach
Elektryczny Golf później niż planowano. To kwestia pieniędzy
Elektryczny Golf później niż planowano. To kwestia pieniędzy
Potężne kary w 2026 r. Sprawdzają każdą umowę na auto
Potężne kary w 2026 r. Sprawdzają każdą umowę na auto
Szef stylistów BMW tłumaczy modę na duże grille. Chodzi o Chiny
Szef stylistów BMW tłumaczy modę na duże grille. Chodzi o Chiny
Coraz popularniejsze, ale "okropne w obsłudze". Szef marki krytykuje
Coraz popularniejsze, ale "okropne w obsłudze". Szef marki krytykuje
Rozbili chińskie auto. Poważna wada wyszła na jaw
Rozbili chińskie auto. Poważna wada wyszła na jaw
Nowy sprzęt na A4. Jedziesz 140 km/h? I tak dostaniesz mandat
Nowy sprzęt na A4. Jedziesz 140 km/h? I tak dostaniesz mandat
Pojechałem na giełdę w Słomczynie poszukać samochodów. Wróciłem z 50 groszami w kieszeni
Pojechałem na giełdę w Słomczynie poszukać samochodów. Wróciłem z 50 groszami w kieszeni
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut