Widzieliśmy już wiele różnego typu muzeów samochodowych. Te największe, jak np. muzeum Mercedesa czy BMW, są zaawansowanymi obiektami architektonicznymi, których budowa pochłonęła miliony godzin i pieniędzy. Muzea sztuki motoryzacyjnej wcale nie muszą być jednak obiektami, których obejście zajęło by kilka godzin. Dziś wszyscy żyjemy szybciej, prościej i jeszcze raz szybciej. Potrzeba nam więc muzeum, które będzie szybkie jak linia McDrive...
Widzieliśmy już wiele różnego typu muzeów samochodowych. Te największe, jak np. muzeum Mercedesa czy BMW, są zaawansowanymi obiektami architektonicznymi, których budowa pochłonęła miliony godzin i pieniędzy. Muzea sztuki motoryzacyjnej wcale nie muszą być jednak obiektami, których obejście zajęło by kilka godzin. Dziś wszyscy żyjemy szybciej, prościej i jeszcze raz szybciej. Potrzeba nam więc muzeum, które będzie szybkie jak linia McDrive...
Taki obiekt powstaje w Chinach. Działa to na zasadzie podobnej do linii McDrive. Z jednym wyjątkiem. Tutaj nic nie zamawiamy i nie bierzemy na wynos, ale oglądamy i wzdychamy do wynalazków chińskiej motoryzacji. Wszystko to we wnętrzu naszego pojazdu, wygodnie siedząc, słuchając ulubionej muzyki i przebywając wśród innych pojazdów, choć twórcy zalecają najlepiej zaparkowanie pojazdu na dachu budynku i zwiedzanie wystawy na pieszo. Wówczas można w pełni odkryć potęgę chińskiej myśli motoryzacyjnej... Tia, dokładnie.[block position="inside"]9595[/block]
Źródło: jalopnik