Szkolenie Perfektionstraining na Nordschleife© Materiały prasowe | Rossen Gargolov

Moje 760 km na Nordschleife – cz.2 – maszyna

Mariusz Zmysłowski
4 października 2024

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

W lipcu sprawdziłem dla was nowe Porsche 911 na torze Ascari. Hybrydowa odmiana GTS okazała się perfekcyjną kontynuacją tego, czym była ta wersja wcześniej – złotym środkiem auta sportowego. Miesiąc później Porsche złożyło mi propozycję nie do odrzucenia, by ponownie zasiąść za sterami poliftowej 911. Tym razem jednak tor miał być znacznie większym wyzwaniem.

Lotnisko we Frankfurcie w 2023 roku obsłużyło blisko 60 mln pasażerów. Przed terminalem 1 strumień ludzi przelewa się we wszystkie strony w poszukiwaniu taksówek i samochodów osób, które przyjechały tu odebrać swoich bliskich. W tej szaro-biało-czarnej masie aut wiem, że szukam tego najszybszego – czerwonego.

W końcu wypatruję 911 Carrerę 4 GTS z napędem T-Hybrid o znajomo wyglądających numerach. Dokładnie tym samochodem (między innymi) jeździłem miesiąc temu po Ascari – hiszpańskim torze mierzącym 5,5 km, składającym się z 26 zakrętów.


Artykuł dostępny tylko dla zalogowanego użytkownika

Zapoznaj się z pełną treścią przy użyciu darmowego konta

Zaloguj się teraz z 1login, aby uzyskać pełen dostęp do naszych artykułów, ekskluzywnych treści i spersonalizowanych rekomendacji.

Nie masz konta? Zarejestruj się z 1login od WP
Źródło artykułu:WP Autokult