Mercedes C63 AMG Loewenstein Manufaktur - ponad 700 KM!

Niemieckie kombi o mocy ponad 700 KM? To właśnie Mercedes C63 AMG od firmy Loewenstein Manufaktur.

Mercedes C63 AMG Loewenstein ManufakturMercedes C63 AMG Loewenstein Manufaktur
Bartosz Pokrzywiński

Przez całe życie myślałem, że wysłannicy piekieł muszą być czarni lub czerwoni. Okazuje się jednak, że niektóre pomioty szatana mogą przefarbować się na biały kolor udając niewinne anioły z pojemnym i praktycznym nadwoziem kombi.

Mało znana niemiecka firma tuningowa Loewenstein Manufaktur zmieniła Mercedesa C63 AMG z nadwoziem typu kombi, w prawdziwą białą bestię. Mercedes Klasy C od AMG był najmocniejszym bandytą z całego gangu, w skład którego wchodziło Audi RS4, BMW M3 i Lexus IS-F.

Mercedes C63 AMG Loewenstein Manufaktur
Mercedes C63 AMG Loewenstein Manufaktur

Jak się jednak okazuje, niektórym to nie wystarcza. Samochód dostał więc kompresor i teraz produkuje już 702 KM oraz aż 883 Nm momentu obrotowego z jednostki V8 o pojemności 6,2 l. Oczywiście do tego doszedł tuning hamulców, zawieszenia czy delikatne zmiany stylistyczne.

Pomińmy jednak na chwilę 20-calowe felgi, dwukolorowe wnętrze i wszelkie fikuśne dodatki. 883 Nm momentu obrotowego przechodzące na tylną oś w aucie z nadwoziem typu kombi. Loewenstein Manufaktur aspiruje do odebrania G-Power statuetki największych świrów w świecie niemieckiego tuningu.

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/10] Źródło zdjęć: |

Wybrane dla Ciebie

Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam