Mercedes-Benz CL65 AMG Grey Stone tunera Anderson Germany

Niemiecki tuner Anderson Germany po raz kolejny wziął na swój warsztat Mercedesa CL65 AMG sprzed liftingu. Samochód został poddany zarówno modyfikacjom technicznym jak i stylistycznym. Co odróżnia wersję Grey Stone od auta fabrycznego?

Obraz
Artur Kuśmierzak

Niemiecki tuner Anderson Germany po raz kolejny wziął na swój warsztat Mercedesa CL65 AMG sprzed liftingu. Samochód został poddany zarówno modyfikacjom technicznym jak i stylistycznym. Co odróżnia wersję Grey Stone od auta fabrycznego?

Przede wszystkim 22-calowe czarne felgi, szary matowy lakier oraz ciemne tylne lampy. Ta ostatnia modyfikacja zwykle średnio pasuje do jakiegokolwiek auta, ale tutaj przesadnie nie kuje w oczy. Są tu również elementy wykonane z włókna węglowego – lusterka, nakładki na klamkach, ramki szyb, dyfuzor, atrapa chłodnicy i tylna lotka. Karbonowe ozdobniki są też we wnętrzu, gdzie dominuje biało-czarna tapicerka. To tyle jeżeli chodzi o zmiany stylistyczne, a co zrobiono, żeby poprawić osiągi auta?

Obraz

W układzie wydechowym pojawił się wydajniejszy reaktor katalityczny. Oprócz tego, zmodyfikowano ECU oraz wymieniono filtry powietrza. Dzięki takim zabiegom moc auta wzrosła z 630 do 670 KM. Prędkość maksymalna w wersji seryjnej wynosiła 250 km/h, a po tuningu firmy Anderson Germany to już 305 km/h. Zapewne poprawił się również sprint od 0 do 100 km/h. Jako, że tunerzy zwykle nie ujawniają dokładnych informacji na ten temat, możemy tylko przypuszczać, że czas potrzebny na osiągnięcie pierwszej setki skrócił się z 4,1 s do około 4,0 s.

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/15] Źródło zdjęć: |

Źródło: GTSpirit

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km