Mercedes-Benz CL65 AMG Grey Stone tunera Anderson Germany

Niemiecki tuner Anderson Germany po raz kolejny wziął na swój warsztat Mercedesa CL65 AMG sprzed liftingu. Samochód został poddany zarówno modyfikacjom technicznym jak i stylistycznym. Co odróżnia wersję Grey Stone od auta fabrycznego?

Obraz
Artur Kuśmierzak

Niemiecki tuner Anderson Germany po raz kolejny wziął na swój warsztat Mercedesa CL65 AMG sprzed liftingu. Samochód został poddany zarówno modyfikacjom technicznym jak i stylistycznym. Co odróżnia wersję Grey Stone od auta fabrycznego?

Przede wszystkim 22-calowe czarne felgi, szary matowy lakier oraz ciemne tylne lampy. Ta ostatnia modyfikacja zwykle średnio pasuje do jakiegokolwiek auta, ale tutaj przesadnie nie kuje w oczy. Są tu również elementy wykonane z włókna węglowego – lusterka, nakładki na klamkach, ramki szyb, dyfuzor, atrapa chłodnicy i tylna lotka. Karbonowe ozdobniki są też we wnętrzu, gdzie dominuje biało-czarna tapicerka. To tyle jeżeli chodzi o zmiany stylistyczne, a co zrobiono, żeby poprawić osiągi auta?

Obraz

W układzie wydechowym pojawił się wydajniejszy reaktor katalityczny. Oprócz tego, zmodyfikowano ECU oraz wymieniono filtry powietrza. Dzięki takim zabiegom moc auta wzrosła z 630 do 670 KM. Prędkość maksymalna w wersji seryjnej wynosiła 250 km/h, a po tuningu firmy Anderson Germany to już 305 km/h. Zapewne poprawił się również sprint od 0 do 100 km/h. Jako, że tunerzy zwykle nie ujawniają dokładnych informacji na ten temat, możemy tylko przypuszczać, że czas potrzebny na osiągnięcie pierwszej setki skrócił się z 4,1 s do około 4,0 s.

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/15] Źródło zdjęć: |

Źródło: GTSpirit

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
"Przebrali" auta z Chin. Teraz nie mogą znaleźć klientów
"Przebrali" auta z Chin. Teraz nie mogą znaleźć klientów
Listopad na polskim rynku. Pierwsze miejsce nie dla Corolli
Listopad na polskim rynku. Pierwsze miejsce nie dla Corolli
ZACZEKAJ! ZOBACZ, CO TERAZ JEST NA TOPIE 🔥