Mercedes-Benz CL65 AMG Grey Stone tunera Anderson Germany

Niemiecki tuner Anderson Germany po raz kolejny wziął na swój warsztat Mercedesa CL65 AMG sprzed liftingu. Samochód został poddany zarówno modyfikacjom technicznym jak i stylistycznym. Co odróżnia wersję Grey Stone od auta fabrycznego?

Obraz
Artur Kuśmierzak

Niemiecki tuner Anderson Germany po raz kolejny wziął na swój warsztat Mercedesa CL65 AMG sprzed liftingu. Samochód został poddany zarówno modyfikacjom technicznym jak i stylistycznym. Co odróżnia wersję Grey Stone od auta fabrycznego?

Przede wszystkim 22-calowe czarne felgi, szary matowy lakier oraz ciemne tylne lampy. Ta ostatnia modyfikacja zwykle średnio pasuje do jakiegokolwiek auta, ale tutaj przesadnie nie kuje w oczy. Są tu również elementy wykonane z włókna węglowego – lusterka, nakładki na klamkach, ramki szyb, dyfuzor, atrapa chłodnicy i tylna lotka. Karbonowe ozdobniki są też we wnętrzu, gdzie dominuje biało-czarna tapicerka. To tyle jeżeli chodzi o zmiany stylistyczne, a co zrobiono, żeby poprawić osiągi auta?

Obraz

W układzie wydechowym pojawił się wydajniejszy reaktor katalityczny. Oprócz tego, zmodyfikowano ECU oraz wymieniono filtry powietrza. Dzięki takim zabiegom moc auta wzrosła z 630 do 670 KM. Prędkość maksymalna w wersji seryjnej wynosiła 250 km/h, a po tuningu firmy Anderson Germany to już 305 km/h. Zapewne poprawił się również sprint od 0 do 100 km/h. Jako, że tunerzy zwykle nie ujawniają dokładnych informacji na ten temat, możemy tylko przypuszczać, że czas potrzebny na osiągnięcie pierwszej setki skrócił się z 4,1 s do około 4,0 s.

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/15] Źródło zdjęć: |

Źródło: GTSpirit

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Pierwsza jazda: Toyota Urban Cruiser – rachunek zysków i strat
Pierwsza jazda: Toyota Urban Cruiser – rachunek zysków i strat
Prezes koncernu alarmuje. Dosadny apel do władz UE
Prezes koncernu alarmuje. Dosadny apel do władz UE
Na stacjach coraz lepiej. Mamy nowe prognozy
Na stacjach coraz lepiej. Mamy nowe prognozy
Porsche pod wrażeniem tempa rozwoju chińskich marek
Porsche pod wrażeniem tempa rozwoju chińskich marek
Nowy odcinek S7 jeszcze w tym roku. GDDKiA szykuje świąteczny prezent
Nowy odcinek S7 jeszcze w tym roku. GDDKiA szykuje świąteczny prezent
5-letnie opóźnienie zakazu dla spalinówek jest możliwe. Dobra wiadomość? Niekoniecznie [Opinia]
5-letnie opóźnienie zakazu dla spalinówek jest możliwe. Dobra wiadomość? Niekoniecznie [Opinia]
Test: Volkswagen Caravelle PanAmericana - przygodowy autobus w dieslu
Test: Volkswagen Caravelle PanAmericana - przygodowy autobus w dieslu
Test długodystansowy: Mazda CX-60 jako wóz techniczny w Alpach
Test długodystansowy: Mazda CX-60 jako wóz techniczny w Alpach
Mercedes-Benz Tomorrow XX - Niemcy mają plan na tańsze naprawy i mniejszą emisję CO2
Mercedes-Benz Tomorrow XX - Niemcy mają plan na tańsze naprawy i mniejszą emisję CO2
291 tys. niesprawnych aut. Wiemy, czemu najczęściej oblewają przegląd
291 tys. niesprawnych aut. Wiemy, czemu najczęściej oblewają przegląd
Rozbili kolejne nowości. Pięć gwiazdek nie dla każdego
Rozbili kolejne nowości. Pięć gwiazdek nie dla każdego
Złodzieje mają żniwa. Te rzeczy powinny wzbudzić twoją czujność
Złodzieje mają żniwa. Te rzeczy powinny wzbudzić twoją czujność
NIE WYCHODŹ JESZCZE! MAMY COŚ SPECJALNIE DLA CIEBIE 🎯