Koronawirus w Polsce. Firmy taksówkarskie wdrażają środki bezpieczeństwa

Separacja od innych jest teraz jednym z najważniejszych środków zaradczych, mogących uchronić przed SARS-Cov-2. By zmniejszyć ryzyko, wiele osób rezygnuje z publicznych środków transportu. Część firm taksówkarskich już uspokaja swoich klientów.

Najbezpieczniej korzystać tylko ze swojego samochodu. Nie zawsze jest to jednak możliweNajbezpieczniej korzystać tylko ze swojego samochodu. Nie zawsze jest to jednak możliwe
Źródło zdjęć: © Jan BIELECKI/East News
Tomasz Budzik

Jedną z takich firm jest Free Now. Jak informuje przedsiębiorstwo, w związku z zagrożeniem epidemicznym koronawirusem, pracujący dla niego kierowcy otrzymali już instrukcje związane z zachowaniem higieny. Taksówkarze ograniczają również swoje wizyty w biurach korporacji. Teraz Free Now oczekuje na dostawę hurtowych ilości środków dezynfekujących, w które zostaną wyposażeni kierowcy.

Dodatkowym środkiem zabezpieczającym jest rejestrowanie wszystkich kursów. Ma to pomóc służbom sanitarnym w łatwiejszym docieraniu do zagrożonych chorobą osób. Jak deklaruje Free Now, w razie otrzymania od władz zgłoszenia o możliwym kontakcie z wirusem przez klienta firmy, na taką osobę zostanie nałożony zakaz korzystania z taksówek korporacji do uzyskania zaświadczenia zdrowia.

Podobne środki w związku z koronawirusem wykorzystuje iTaxi. Jak informuje firma, kierowcy na postojach przy lotniskach mają zakaz opuszczania pojazdów. Wszystkie przejazdy są ewidencjonowane, a taksówkarze do minimum ograniczają kontakt z klientami. W poniedziałek 16 marca ma zostać rozpoczęty montaż osłon pomiędzy pasażerami i kierowcą. Przedsiębiorstwo zamówiło już płyny do dezynfekcji i ozonatory. Te ostatnie to urządzenia wytwarzające ozon o właściwościach dezynfekujących.

Wybrane dla Ciebie
Tesla Model 3 teraz jeszcze tańsza. Wersja Standard wjeżdża do polskich salonów
Tesla Model 3 teraz jeszcze tańsza. Wersja Standard wjeżdża do polskich salonów
Smart zrobił sedana. Jest gigantyczny
Smart zrobił sedana. Jest gigantyczny
Wideo: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków
Wideo: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków
Dacia wyceniła Sandero po liftingu. Wciąż jest tanio
Dacia wyceniła Sandero po liftingu. Wciąż jest tanio
Pięciokrotna podwyżka. Rząd podał nową cenę kursu dla kierowców
Pięciokrotna podwyżka. Rząd podał nową cenę kursu dla kierowców
List wygląda jak przekręt. To nie oszustwo, a zapłaty nie unikniesz
List wygląda jak przekręt. To nie oszustwo, a zapłaty nie unikniesz
Tusk podpisał list. Chodzi o zakaz sprzedaży aut spalinowych
Tusk podpisał list. Chodzi o zakaz sprzedaży aut spalinowych
Kod 78 na prawku to nie fikcja. Policja zauważyła go u 20-latka
Kod 78 na prawku to nie fikcja. Policja zauważyła go u 20-latka
Nowy Merceces GLB debiutuje jako elektryk. Imponuje przestrzenią i zasięgiem
Nowy Merceces GLB debiutuje jako elektryk. Imponuje przestrzenią i zasięgiem
Lando Norris mistrzem świata Formuły 1
Lando Norris mistrzem świata Formuły 1
Porównałem Porsche 911 GT3 i 911 GT3 RS na torze. To antidotum na dzisiejsze czasy
Porównałem Porsche 911 GT3 i 911 GT3 RS na torze. To antidotum na dzisiejsze czasy
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
ZANIM WYJDZIESZ... NIE PRZEGAP TEGO, CO CZYTAJĄ INNI! 👇