Kia w ADAC? Czemu nie...

Począwszy do 1 kwietnia 2009 Kia Motors staje się dla ADAC „Głównym Partnerem w zakresie szkoleń n/t Bezpieczeństwa Drogowego” oraz wyłącznym dostawcą 200 pojazdów treningowych, które służyć będą instruktorom i uczestnikom specjalistycznych kursów bezpiecznej jazdy.

Obraz
Michal Grygier

Począwszy do 1 kwietnia 2009 Kia Motors staje się dla ADAC „Głównym Partnerem w zakresie szkoleń n/t Bezpieczeństwa Drogowego” oraz wyłącznym dostawcą 200 pojazdów treningowych, które służyć będą instruktorom i uczestnikom specjalistycznych kursów bezpiecznej jazdy.

Umowa Kia – ADAC ważna jest wstępnie na rok – lecz już teraz obie strony wyraziły zainteresowanie podjęciem współpracy długofalowej.

„Oczekujemy tej współpracy z wielką satysfakcją. ADAC jest instytucją o wielkim autorytecie, która wyznaje identyczne wartości, jakie leżą u podstaw naszej marki.” – powiedział Jang-Won Sohn, prezes Kia Motors Deutschland.

– „Bezpieczeństwo i niezawodność są dla Kia priorytetami najwyższej wagi, co zostało docenione przez włączenie naszych pojazdów do programu kursów bezpiecznej jazdy ADAC. Nie bez znaczenia jest także szansa popularyzacji marki Kia i możliwość przekonania kierowców do przyjemności bezpiecznego użytkowania samochodów naszej produkcji.” - zakończył Sohn.

Wiceprezes ADAC Ulrich Klus Becker również nie krył radości: „Jestem bardzo zadowolony, że ADAC znalazł tak solidnego partnera w firmie Kia, która zapewne także i w przyszłości pomagać nam będzie w propagowaniu bezpiecznej jazdy. Ta nowa flota pojazdów dla ADAC daje pewność, iż kursy bezpieczeństwa będą nie tylko satysfakcjonujące merytorycznie ale i na pewno bezpieczne dla wszystkich uczestników.”

Potwierdza to model cee'd. Wersja bazowa wyposażona jest w sześć poduszek powietrznych, napinacze wstępne oraz ograniczniki napięcia pasów bezpieczeństwa.

Czyżby niemieckie auta były gorsze?

Obraz
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Koniec płacenia na bramkach. Idzie zmiana na chorwackich autostradach
Koniec płacenia na bramkach. Idzie zmiana na chorwackich autostradach
Elektryczny Golf później niż planowano. To kwestia pieniędzy
Elektryczny Golf później niż planowano. To kwestia pieniędzy
Potężne kary w 2026 r. Sprawdzają każdą umowę na auto
Potężne kary w 2026 r. Sprawdzają każdą umowę na auto
Szef stylistów BMW tłumaczy modę na duże grille. Chodzi o Chiny
Szef stylistów BMW tłumaczy modę na duże grille. Chodzi o Chiny
Coraz popularniejsze, ale "okropne w obsłudze". Szef marki krytykuje
Coraz popularniejsze, ale "okropne w obsłudze". Szef marki krytykuje
Rozbili chińskie auto. Poważna wada wyszła na jaw
Rozbili chińskie auto. Poważna wada wyszła na jaw
Nowy sprzęt na A4. Jedziesz 140 km/h? I tak dostaniesz mandat
Nowy sprzęt na A4. Jedziesz 140 km/h? I tak dostaniesz mandat
Pojechałem na giełdę w Słomczynie poszukać samochodów. Wróciłem z 50 groszami w kieszeni
Pojechałem na giełdę w Słomczynie poszukać samochodów. Wróciłem z 50 groszami w kieszeni
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut