Jest piekielnie szybkie, ale i drogie. BMW M5 CS wycenione w Polsce

Była premiera, jest i cennik. Najmocniejsze BMW M w historii imponuje osiągami, a przy tym jest zaskakująco praktyczne. Niestety, takie połączenie nie może być tanie. M5 CS kosztuje o 270 900 zł więcej od standardowego M5.

849 900 zł  - tyle trzeba wyłożyć za BMW M5 CS.849 900 zł - tyle trzeba wyłożyć za BMW M5 CS.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

Za cenową różnicę pomiędzy M5 a M5 CS bez problemu kupicie więcej niż przyzwoite auto. Na przykład dobrze doposażoną Serię 2 Coupe M, która jest przecież świetnym samochodem. Trzeba jednak przyznać, że M5 CS to szczyt szczytów, a chętnych na takie auta zazwyczaj jest więcej niż wyprodukowanych egzemplarzy. Nic więc dziwnego, że Niemcy postanowili to wykorzystać.

Dokładny wolumen produkcyjny nie jest jeszcze znany. Wiadomo jednak, że BMW M5 CS będzie produkowane tylko w 2021 roku. Chętni muszą się spieszyć i przygotować worek pieniędzy. Jak duży? Tak, aby zmieścił 849 900 zł - dokładnie tyle trzeba wyłożyć za M5 CS.

Cena BMW M5 CS nie jest niska - co dostaniemy w zamian?

Przede wszystkim najmocniejsze i najszybsze BMW M w historii. Niemały, 4-miejscowy sedan, dzięki 4,4-litrowemu V8 o mocy 636 KM pozwala osiągać setkę w czasie poniżej 3 s i rozpędzać się do 306 km/h. Jeśli dodamy do tego mocno odchudzoną konstrukcję, sporą liczbę dodatków z włókna węglowego, bogate wyposażenie i wyjątkowy charakter, powstanie obiekt pożądania wielu wielbicieli motoryzacji.

Oczywiście 849 900 zł nie jest limitem. W końcu istnieje coś takiego jak możliwości indywidualnej konfiguracji i lista opcji. Dobierając dostępne dodatki, dobijemy do okolic 880 tys. zł. Sporo? Chętnych na pewno i tak nie zabraknie.

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Nowy Mercedes GLB wyceniony w Polsce. Jest nieznacznie droższy, ale oferuje znacznie więcej
Nowy Mercedes GLB wyceniony w Polsce. Jest nieznacznie droższy, ale oferuje znacznie więcej
Nowy szef BMW: Milan Nedeljkovic przejmuje stery w erze elektromobilności
Nowy szef BMW: Milan Nedeljkovic przejmuje stery w erze elektromobilności
Nowa ekspresówka na zachodzie. Wiemy, kiedy nią pojedziemy
Nowa ekspresówka na zachodzie. Wiemy, kiedy nią pojedziemy
Kilka kluczowych detali. Po tym rozpoznasz nieoznakowany radiowóz
Kilka kluczowych detali. Po tym rozpoznasz nieoznakowany radiowóz
Odświeżona Dacia Jogger wjeżdża do salonów. Jest LPG, jest i hybryda
Odświeżona Dacia Jogger wjeżdża do salonów. Jest LPG, jest i hybryda
Hyundai i30N może powrócić na rynek. Kluczem będzie nowy napęd
Hyundai i30N może powrócić na rynek. Kluczem będzie nowy napęd
Tesla na ostatnim miejscu w amerykańskim rankingu niezawodności
Tesla na ostatnim miejscu w amerykańskim rankingu niezawodności
Uciekł z miejsca kolizji. Miał swoje powody
Uciekł z miejsca kolizji. Miał swoje powody
Stworzył Taycana, teraz będzie szefem AMG. Co to oznacza dla marki?
Stworzył Taycana, teraz będzie szefem AMG. Co to oznacza dla marki?
Ford stworzy dwa modele na platformie Renault. Tak chce wygrywać w Europie
Ford stworzy dwa modele na platformie Renault. Tak chce wygrywać w Europie
Auto nawet za połowę ceny. Możesz kupić od komornika
Auto nawet za połowę ceny. Możesz kupić od komornika
Na razie 5 zł dziennie. Ruszył system opłat za starsze auta
Na razie 5 zł dziennie. Ruszył system opłat za starsze auta
ZANIM WYJDZIESZ... NIE PRZEGAP TEGO, CO CZYTAJĄ INNI! 👇