Jakie wyzwania stoją przed sprzedawcami maszyn ciężkich?

Jakie wyzwania stoją przed sprzedawcami maszyn ciężkich?

Anna Biekionis
Anna Biekionis
Źródło zdjęć: © materiały partnera
14.03.2024 16:55

Nie tylko sprzedaż samochodów, ale również maszyn ciężkich śmiało wkroczyła do internetu. Jednak specyfika sprzedaży tego typu pojazdów jest nieco inna. Służą one przede wszystkim do zarabiania pieniędzy, więc są inwestycją, która ma się zwrócić. Jak je sprzedawać? Jakie wyzwania stoją przed branżą?

Konkurs "Liderzy Jakości" organizowany przez platformę OTOMOTO to nie tylko okazja do wyróżnienia i nagrodzenia tych partnerów biznesowych portalu, którzy wyróżniają się jakością i transparentnością. Zorganizowana 29 lutego w Łodzi gala finałowa była doskonałą okazją, żeby poznać różne perspektywy poszczególnych branż.

Jak wygląda sprzedaż maszyn ciężkich w sieci? Czym kierują się klienci? Jakie wyzwania stoją przed tą kategorią? O tym opowiedziała nam Anna Biekionis, Country Manager w DKV Mobility Poland i gość specjalny jury w kategorii "Maszyny ciężkie".

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie