Jaguar F‑Pace debiutuje z nową twarzą, ciekawszym wnętrzem i miękkimi hybrydami

F-Pace to duży SUV Jaguara oferowany od 2016 roku. Po 4 latach od rynkowego debiutu producent zdecydował się na facelifting modelu. Poza zmianami wizualnymi przygotowano też sporo poprawek technicznych, wliczając w to nowe multimedia i opcje napędu.

Z zewnątrz zmieniła się głównie kosmetyka. Więcej nowości znajdziemy we wnętrzu i pod maską.
Z zewnątrz zmieniła się głównie kosmetyka. Więcej nowości znajdziemy we wnętrzu i pod maską.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

15.09.2020 | aktual.: 22.03.2023 10:17

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Drapieżnie wystylizowany jaguar nie potrzebował drastycznych zmian, by nadal się podobać. Styliści postawili głównie na detale, takie jak przeprojektowane zderzaki, nowa atrapa chłodnicy oraz oczywiście oświetlenie - przednie reflektory wykorzystują teraz matrycową technologię LED, a tylne lampy zyskały nowy wzór świetlny.

Więcej dzieje się jednak we wnętrzu. które w niczym nie przypomina poprzednika. Konsola centralna jest zupełnie nowa. Najważniejszy element stanowi tu zakrzywiony ekran multimediów o przekątnej 11,4 cala, z nowym oprogramowaniem Pivi Pro zapewniającym wygodniejszą i szybszą obsługę. Łączność Bluetooth oraz usługi Apple CarPlay i Android Auto są oczywiście standardem.

Na szczególną uwagę zasługuje nowy wybierak automatycznej skrzyni biegów, który teraz przyjął postać wajchy, zastępując wysuwane pokrętło - co ciekawe, większość producentów przy okazji liftingu postępuje zupełnie odwrotnie.

Obraz
© mat. prasowe

Tym, co przykuwa wzrok w kabinie F-Pace'a, bez wątpienia są też 12,3-calowe cyfrowe zegary z możliwością personalizacji oraz nowe materiały wykończeniowe - głównie szlachetna skóra, aluminium i niespotykane dotychczas odmiany drewna. Jeśli chodzi o wyposażenie, warto przyjrzeć się dodatkom z zakresu komfortu - głównie systemom aktywnej redukcji hałasu, wentylacji i podgrzewaniu foteli, jak również ambientowemu oświetleniu kabiny.

Po liftingu prawie każdy napęd (poza jedną benzyną) dostępny w europejskiej gamie brytyjskiego SUV-a jest hybrydą - miękką, ale jednak hybrydą. Oczywiście bardziej wymagający mogą zdecydować się także na hybrydę typu plug-in o mocy 404 KM. Szczegółową listę jednostek napędowych przedstawiamy poniżej:

Silniki Diesla:

2.0 MHEV 8AT AWD 163 KM

2.0 MHEV 8AT AWD 204 KM

3.0 MHEV 8AT AWD 300 KM

Silniki benzynowe:

2.0 8AT AWD 250 KM

3.0 MHEV 8AT AWD 400 KM

2.0 PHEV 8AT AWD 404 KM

Jak nietrudno zauważyć, 8-stopniowa przekładnia automatyczna oraz napęd na cztery koła są standardem niezależnie od wybranej wersji. Szczegóły dotyczące specyfikacji na polski rynek powinniśmy poznać w najbliższych miesiącach.

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/32]
Komentarze (0)