Jaguar F‑Pace debiutuje z nową twarzą, ciekawszym wnętrzem i miękkimi hybrydami

Z zewnątrz zmieniła się głównie kosmetyka. Więcej nowości znajdziemy we wnętrzu i pod maską.
Z zewnątrz zmieniła się głównie kosmetyka. Więcej nowości znajdziemy we wnętrzu i pod maską.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

15.09.2020 08:06, aktual.: 22.03.2023 10:17

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

F-Pace to duży SUV Jaguara oferowany od 2016 roku. Po 4 latach od rynkowego debiutu producent zdecydował się na facelifting modelu. Poza zmianami wizualnymi przygotowano też sporo poprawek technicznych, wliczając w to nowe multimedia i opcje napędu.

Drapieżnie wystylizowany jaguar nie potrzebował drastycznych zmian, by nadal się podobać. Styliści postawili głównie na detale, takie jak przeprojektowane zderzaki, nowa atrapa chłodnicy oraz oczywiście oświetlenie - przednie reflektory wykorzystują teraz matrycową technologię LED, a tylne lampy zyskały nowy wzór świetlny.

Więcej dzieje się jednak we wnętrzu. które w niczym nie przypomina poprzednika. Konsola centralna jest zupełnie nowa. Najważniejszy element stanowi tu zakrzywiony ekran multimediów o przekątnej 11,4 cala, z nowym oprogramowaniem Pivi Pro zapewniającym wygodniejszą i szybszą obsługę. Łączność Bluetooth oraz usługi Apple CarPlay i Android Auto są oczywiście standardem.

Na szczególną uwagę zasługuje nowy wybierak automatycznej skrzyni biegów, który teraz przyjął postać wajchy, zastępując wysuwane pokrętło - co ciekawe, większość producentów przy okazji liftingu postępuje zupełnie odwrotnie.

Obraz
© mat. prasowe

Tym, co przykuwa wzrok w kabinie F-Pace'a, bez wątpienia są też 12,3-calowe cyfrowe zegary z możliwością personalizacji oraz nowe materiały wykończeniowe - głównie szlachetna skóra, aluminium i niespotykane dotychczas odmiany drewna. Jeśli chodzi o wyposażenie, warto przyjrzeć się dodatkom z zakresu komfortu - głównie systemom aktywnej redukcji hałasu, wentylacji i podgrzewaniu foteli, jak również ambientowemu oświetleniu kabiny.

Po liftingu prawie każdy napęd (poza jedną benzyną) dostępny w europejskiej gamie brytyjskiego SUV-a jest hybrydą - miękką, ale jednak hybrydą. Oczywiście bardziej wymagający mogą zdecydować się także na hybrydę typu plug-in o mocy 404 KM. Szczegółową listę jednostek napędowych przedstawiamy poniżej:

Silniki Diesla:

2.0 MHEV 8AT AWD 163 KM

2.0 MHEV 8AT AWD 204 KM

3.0 MHEV 8AT AWD 300 KM

Silniki benzynowe:

2.0 8AT AWD 250 KM

3.0 MHEV 8AT AWD 400 KM

2.0 PHEV 8AT AWD 404 KM

Jak nietrudno zauważyć, 8-stopniowa przekładnia automatyczna oraz napęd na cztery koła są standardem niezależnie od wybranej wersji. Szczegóły dotyczące specyfikacji na polski rynek powinniśmy poznać w najbliższych miesiącach.

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/32]
Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)