Edo Competition i Porsche Cayenne GTS

Jeśli to co Porsche zaprezentowało w modelu Cayenne GTS Wam nie odpowiada (gorsza sprawa, jeśli cały samochód Wam nie odpowiada, ale to już bajka z nieco innej beczki) to może Was zainteresować pakiet stylistycznych oraz mechanicznych usprawnień od znanej firmy tuningowej Edo Competition.

Obraz
Mateusz Gajewski

Firma ta już wielokrotnie udowadniała, że jej możliwości są praktycznie nieogrniczone: Gallardo 560-4, Murcielago LP640, Ferrari Enzo, 599GTB, Porsche Carrera GT, 911 GT2 R. Trochę tego było.

Jeśli to co Porsche zaprezentowało w modelu Cayenne GTS Wam nie odpowiada (gorsza sprawa, jeśli cały samochód Wam nie odpowiada, ale to już bajka z nieco innej beczki) to może Was zainteresować pakiet stylistycznych oraz mechanicznych usprawnień od znanej firmy tuningowej Edo Competition.

Firma ta już wielokrotnie udowadniała, że jej możliwości są praktycznie nieogrniczone: Gallardo 560-4, Murcielago LP640, Ferrari Enzo, 599GTB, Porsche Carrera GT, 911 GT2 R. Trochę tego było.

Jeśli zaś chodzi o Cayenne GTS to firmie Edo udało się wycisnąć z zamontowanego weń silnika dodatkowe 45KM. Wynik ten osiągnięto dzięki zastosowaniu sportowych katalizatorów, filtrów, oraz przeprogramowaniu chipa, sterującego pracą silnika. Dzięki tym zmianom pojazd przyspiesza do 100km/h w ok. 6,5 sekundy, a jego prędkość maksymalna wyniesie 269km/h.

Oczywiście nie obeszło się również bez zmiany hamulców. Te z przodu osiągnęły monstrualny rozmiar 15 cali! Do tego doszło manualne sportowe zawieszenie. Na deser 22 calowe felgi i zestaw aerodynamiczny. Istny słoń w składzie porcelany.

Źródło: autoblog

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Koniec płacenia na bramkach. Idzie zmiana na chorwackich autostradach
Koniec płacenia na bramkach. Idzie zmiana na chorwackich autostradach
Elektryczny Golf później niż planowano. To kwestia pieniędzy
Elektryczny Golf później niż planowano. To kwestia pieniędzy
Potężne kary w 2026 r. Sprawdzają każdą umowę na auto
Potężne kary w 2026 r. Sprawdzają każdą umowę na auto
Szef stylistów BMW tłumaczy modę na duże grille. Chodzi o Chiny
Szef stylistów BMW tłumaczy modę na duże grille. Chodzi o Chiny
Coraz popularniejsze, ale "okropne w obsłudze". Szef marki krytykuje
Coraz popularniejsze, ale "okropne w obsłudze". Szef marki krytykuje
Rozbili chińskie auto. Poważna wada wyszła na jaw
Rozbili chińskie auto. Poważna wada wyszła na jaw
Nowy sprzęt na A4. Jedziesz 140 km/h? I tak dostaniesz mandat
Nowy sprzęt na A4. Jedziesz 140 km/h? I tak dostaniesz mandat
Pojechałem na giełdę w Słomczynie poszukać samochodów. Wróciłem z 50 groszami w kieszeni
Pojechałem na giełdę w Słomczynie poszukać samochodów. Wróciłem z 50 groszami w kieszeni
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut