WAŻNE
TERAZ

Macron pisze po polsku. Francja wysyła myśliwce na wschodnią flankę

Dwusuwowe nowości Yamahy: YZ85, YZ125 i YZ250

Po 12 miesiącach od wprowadzenia na rynek czterosuwowych modeli YZ450F i YZ250F, ma miejsce inauguracja nowych, dwusuwowych motocykli YZ, które - według Yamahy - podkreślą wagę motocykli off-roadowych w szeregach marki.

Yamaha YZ125Yamaha YZ125
Źródło zdjęć: © fot. Yamaha
Dominika D.

Yamaha YZ85

Ponadto, YZ85 w 2015 roku przejdzie całkowitą przemianę nadwozia i będzie wyposażony w nowy przedni błotnik, chwytacze powietrza, boczne osłony i osłonę siedziska. Model 2015 otrzyma też mechanizm regulacji sprzęgła, pozwalający kierowcom na ustawianie luzu dźwigni sprzęgła zgodnie z własnymi preferencjami.

Obraz
© fot. Yamaha

Yamaha YZ125

Jednostką napędową motocykla jest dwusuwowy, chłodzony cieczą silnik o pojemności 125 ccm, współpracujący z sześciobiegową przekładnią. W 2015 roku YZ125 zostanie odświeżony za sprawą wielu stylistycznych zmian. Unowocześnione zostaną m.in. takie elementy jak: przedni i tylny błotnik, tablica numerowa, chwytacze powietrza, osłony boczne/airboxa, osłona widelca i pokrywa siedziska.

W modelu 2015 przednie i tylne zawieszenie zostało znacząco poprawione i są takie jak te, wykorzystane w najnowszych modelach 4-suwowych YZ-F. W YZF125 z przodu znajdziemy 48mm widelec typu upside down, tylne zawieszenie zaś jest typu link Monocross. Uzupełnieniem "pakietu 2015" są bieżnikowe opony Dunlop oraz tylna zębatka w stylu YZ-F, osłona tylnej tarczy i osłona tylnego zacisku.

Yamaha YZ125
Yamaha YZ125 © fot. Yamaha

Yamaha YZ250

2-suwowy model 2015 YZ250 przeszedł tę samą wizualną transformację i techniczne usprawnienia co YZ125, łącznie z zamontowaniem najnowszych układów przedniego i tylnego zawieszenia pochodzących od czterosuwowego YZ-F. Nowy YZ250 jest również wyposażony w regulator sprzęgła zamontowany na kierownicy oraz szersze podnóżki i najnowsze opony bieżnikowe od Dunlop.

Yamaha YZ250
Yamaha YZ250 © fot. Yamaha

Jednostką napędową motocykla jest oczywiście dwusuwowy, chłodzony cieczą silnik o pojemności 250 ccm, który współpracuje z pięciobiegową przekładnią.

Dwusuwowe nowości Yamahy - galeria zdjęć

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/16] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Test: Ineos Grenadier – jeszcze lepszy i do tego tańszy
Test: Ineos Grenadier – jeszcze lepszy i do tego tańszy