Caterham Seven 310 - najlepszy model w historii firmy?

Firma Caterham uzupełnia swoją gamę modeli Seven o auto pośrednie pomiędzy Seven 270 a Seven 360. Jest to samochód oznaczony numerem 310. Osiąga moc 154 KM, czyli o 17 KM większą od słabszego 270. Według firmy, nowa jednostka nadaje mu idealną równowagę pomiędzy mocą a właściwościami jezdnymi.

Napędzany jest on znanym znanym m.in. z Forda Focusa motorem 1.6 Ti-VCT. Najnowsza odmiana Caterhama osiąga 100 km/h w 4,8 s i prędkość maksymalną 203 km/h. Za auto trzeba zapłacić 25 tys. funtów, czyli 4500 funtów więcej od niższego modelu. Jest to jednocześnie równowartość 126 tys. zł.Napędzany jest on znanym znanym m.in. z Forda Focusa motorem 1.6 Ti-VCT. Najnowsza odmiana Caterhama osiąga 100 km/h w 4,8 s i prędkość maksymalną 203 km/h. Za auto trzeba zapłacić 25 tys. funtów, czyli 4500 funtów więcej od niższego modelu. Jest to jednocześnie równowartość 126 tys. zł.
Marcin Łobodziński
Jeżeli ktoś posiada już Caterhama Seven 270, to możliwe jest przeprowadzenie aktualizacji do wersji 310 za cenę 8150 zł.
Jeżeli ktoś posiada już Caterhama Seven 270, to możliwe jest przeprowadzenie aktualizacji do wersji 310 za cenę 8150 zł.
Jednym z elementów, które stanowią zupełną nowość, są reflektory diodowe – po raz pierwszy dostępne w Caterhamie, ale jako opcja.
Jednym z elementów, które stanowią zupełną nowość, są reflektory diodowe – po raz pierwszy dostępne w Caterhamie, ale jako opcja.
Firma jest dumna z tego modelu i traktuje go jako ukochane, choć nieplanowane dziecko. Gdy nad nim pracowano, miał być jedynie pakietem dla właścicieli Seven 270, ale po jazdach próbnych okazał się ideałem, zgodnym z filozofią firmy. „Jeśli Caterham miałby zamiar zrobić ostatni samochód w swojej historii, to byłby właśnie ten model.” – powiedział Simon Lambert, dyrektor techniczny Caterham Cars.
Firma jest dumna z tego modelu i traktuje go jako ukochane, choć nieplanowane dziecko. Gdy nad nim pracowano, miał być jedynie pakietem dla właścicieli Seven 270, ale po jazdach próbnych okazał się ideałem, zgodnym z filozofią firmy. „Jeśli Caterham miałby zamiar zrobić ostatni samochód w swojej historii, to byłby właśnie ten model.” – powiedział Simon Lambert, dyrektor techniczny Caterham Cars.
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
NIE WYCHODŹ JESZCZE! MAMY COŚ SPECJALNIE DLA CIEBIE 🎯