BMW Serii 4 Cabrio wjeżdża do polskich salonów. Znamy ceny modelu

Otwarte wydanie nowego BMW Serii 4 zadebiutowało w internetowym konfiguratorze, dzięki czemu znamy już dokładną specyfikację na polski rynek oraz ceny. Za podstawowe wydanie kabrioletu trzeba zapłacić 216 900 zł.

216 900 zł - tyle trzeba zapłacić, żeby cieszyć się wiatrem we włosach.216 900 zł - tyle trzeba zapłacić, żeby cieszyć się wiatrem we włosach.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

Polski oddział BMW podzielił się cenami nowej Serii 4 Cabrio tuż po oficjalnej premierze modelu. Chętni mogą już składać zamówienia, choć na możliwość jazdy ze złożonym dachem będą raczej musieli poczekać do wiosny.

Gama silników, jak i lista wyposażenia nie daje powodów do narzekań. Klienci mogą zdecydować się na jeden z 4 silników, z czego 3 to jednostki benzynowe. Czwarty jest natomiast dieslem. Najsłabszy silnik w gamie ma 184 KM, a najmocniejszy 374 KM mocy. Każdy powinien więc znaleźć coś dla siebie.

Nowe BMW Serii 4 Cabrio - minimalne ceny wersji silnikowych:

Silniki benzynowe:

  • 420i 184 KM - od 216 900 zł
  • 430i 258 KM - od 239 900 zł
  • M440i xDrive 374 KM - od 338 900 zł

Silniki diesla:

  • 420d Cabrio - od 231 900 zł

Oczywiście automatyczna skrzynia biegów jest standardem w każdej z odmian. Opcjonalnie można zdecydować się na sportową przekładnię, która poza sprawniejszym działaniem charakteryzuje się też łopatkami przy kierownicy.

Jeśli zaś chodzi o wyposażenie, do wyboru są 3 linie, a właściwie pakiety różniące się charakterem: standardowa, M Sport oraz M. Różnice pomiędzy nimi są zauważalne już na pierwszy rzut oka - odmiany M prezentują się bowiem znacznie agresywniej od standardowej.

Decydując się na topowe wydanie M i korzystając z bogatych możliwości konfiguracji, bez problemu przekroczymy kwotę 420 tys. zł, a to już pułap pozwalający kupić "prawdziwe" M4 z 480-konnym silnikiem.

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
MOŻE JESZCZE JEDEN ARTYKUŁ? ZOBACZ CO POLECAMY 🌟