BMW M8 G-Power Bi-Turbo to kabriolet, który z pewnością zniszczy ci fryzurę

G-Power to specjalista od modyfikacji BMW słynący z dużych przyrostów mocy. Nie inaczej jest w przypadku prezentowanego M8, które jest kabrioletem, co w połączeniu z imponującymi osiągami powinno zapewnić wyjątkowe wrażenia z jazdy.

Stosunkowo niepozorny wygląd to duża zaleta tego projektu.Stosunkowo niepozorny wygląd to duża zaleta tego projektu.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

Seryjne BMW M8 jest napędzane 4,4-litrową ośmiocylindrówką, która generuje 600 KM mocy. To więcej niż wystarczająca wartość, szczególnie gdy mowa o luksusowym kabriolecie, który zazwyczaj służy raczej do komfortowej, dostojnej jazdy. Mimo to nie brakuję chętnych, by wycisnąć z tego silnika jeszcze więcej. G-Power już niejednokrotnie uwalniało jego potencjał w innych modelach.

Tym razem na warsztat trafił wariant z otwartym nadwoziem, który z zewnątrz - poza nowymi, kutymi felgami Hurricane RR o średnicy 21 cali - nie wyróżnia się niczym szczególnym. I chwała mu za to. Trudno oczywiście określić prezencję M8 mianem skromnej, ale fakt, że auto prezentuje się jak niemal seryjny egzemplarz, dla wielu klientów może być zaletą.

Najważniejsze jest to, czego nie widać. W tym przypadku będą to wydajniejsze turbosprężarki, zmodyfikowany układ dolotowy i nowy wydech. Całość została oczywiście odpowiednio zestrojona, co zaowocowało sporym przyrostem mocy.

BMW M8 G-Power Bi-Turbo w najostrzejszym wydaniu może generować 820 KM mocy i prawie 1000 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Setka pojawia się na liczniku po około 3 sekundach, a prędkość maksymalna przekracza 330 km/h. Możecie być pewni, że taki kabriolet robi wiatr we włosach.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/10] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Eksperci o sytuacji na stacjach. Wiemy, jak będzie pod koniec miesiąca
Eksperci o sytuacji na stacjach. Wiemy, jak będzie pod koniec miesiąca
Kultowa Škoda 1000 MBX powraca jako koncept
Kultowa Škoda 1000 MBX powraca jako koncept
Wideo: Zgubił koło na przejeździe kolejowym. Niewiele zabrakło do tragedii
Wideo: Zgubił koło na przejeździe kolejowym. Niewiele zabrakło do tragedii
Widziałem auta nowej chińskiej marki. Lepas ma wysoko zawieszoną poprzeczką
Widziałem auta nowej chińskiej marki. Lepas ma wysoko zawieszoną poprzeczką
Rosjanie próbują wskrzesić kolejną markę. To chiński SUV w przebraniu
Rosjanie próbują wskrzesić kolejną markę. To chiński SUV w przebraniu
Top 10 samochodów w Europie. Niespodzianka na pierwszym miejscu
Top 10 samochodów w Europie. Niespodzianka na pierwszym miejscu
Policja dostała 100 nowych radiowozów. Tym razem wybrano inną markę
Policja dostała 100 nowych radiowozów. Tym razem wybrano inną markę
Następca Alpine A110 jednak zachowa silnik spalinowy? Szef marki tego nie wyklucza
Następca Alpine A110 jednak zachowa silnik spalinowy? Szef marki tego nie wyklucza
Yangwang U9 Xtreme pokonał Xiaomi. Nowy rekord Nürburgringu
Yangwang U9 Xtreme pokonał Xiaomi. Nowy rekord Nürburgringu
Nowe zasady dotyczące prawa jazdy w UE. Dokument stracisz w całej wspólnocie
Nowe zasady dotyczące prawa jazdy w UE. Dokument stracisz w całej wspólnocie
Pierwsza jazda: Leapmotor B10 kusi ceną i wyposażeniem. A co z resztą?
Pierwsza jazda: Leapmotor B10 kusi ceną i wyposażeniem. A co z resztą?
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a