BMW M8 G-Power Bi-Turbo to kabriolet, który z pewnością zniszczy ci fryzurę

G-Power to specjalista od modyfikacji BMW słynący z dużych przyrostów mocy. Nie inaczej jest w przypadku prezentowanego M8, które jest kabrioletem, co w połączeniu z imponującymi osiągami powinno zapewnić wyjątkowe wrażenia z jazdy.

Stosunkowo niepozorny wygląd to duża zaleta tego projektu.Stosunkowo niepozorny wygląd to duża zaleta tego projektu.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

Seryjne BMW M8 jest napędzane 4,4-litrową ośmiocylindrówką, która generuje 600 KM mocy. To więcej niż wystarczająca wartość, szczególnie gdy mowa o luksusowym kabriolecie, który zazwyczaj służy raczej do komfortowej, dostojnej jazdy. Mimo to nie brakuję chętnych, by wycisnąć z tego silnika jeszcze więcej. G-Power już niejednokrotnie uwalniało jego potencjał w innych modelach.

Tym razem na warsztat trafił wariant z otwartym nadwoziem, który z zewnątrz - poza nowymi, kutymi felgami Hurricane RR o średnicy 21 cali - nie wyróżnia się niczym szczególnym. I chwała mu za to. Trudno oczywiście określić prezencję M8 mianem skromnej, ale fakt, że auto prezentuje się jak niemal seryjny egzemplarz, dla wielu klientów może być zaletą.

Najważniejsze jest to, czego nie widać. W tym przypadku będą to wydajniejsze turbosprężarki, zmodyfikowany układ dolotowy i nowy wydech. Całość została oczywiście odpowiednio zestrojona, co zaowocowało sporym przyrostem mocy.

BMW M8 G-Power Bi-Turbo w najostrzejszym wydaniu może generować 820 KM mocy i prawie 1000 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Setka pojawia się na liczniku po około 3 sekundach, a prędkość maksymalna przekracza 330 km/h. Możecie być pewni, że taki kabriolet robi wiatr we włosach.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/10] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Test długodystansowy: Mazda CX-60 jako wóz techniczny w Alpach
Test długodystansowy: Mazda CX-60 jako wóz techniczny w Alpach
Najczęstsze usterki na przeglądach. Dlatego auta w Polsce nie dostają pieczątki
Najczęstsze usterki na przeglądach. Dlatego auta w Polsce nie dostają pieczątki
Rozbili kolejne nowości. Pięć gwiazdek nie dla każdego
Rozbili kolejne nowości. Pięć gwiazdek nie dla każdego
Złodzieje mają żniwa. Te rzeczy powinny wzbudzić twoją czujność
Złodzieje mają żniwa. Te rzeczy powinny wzbudzić twoją czujność
Nowa Toyota Land Cruiser teraz także z miękką hybrydą. Wiemy, ile kosztuje
Nowa Toyota Land Cruiser teraz także z miękką hybrydą. Wiemy, ile kosztuje
Nadjeżdża odświeżony Mercedes Klasy S. Jest oficjalna zapowiedź
Nadjeżdża odświeżony Mercedes Klasy S. Jest oficjalna zapowiedź
Ogromny tunel w Polsce. Przebili się na drugą stronę
Ogromny tunel w Polsce. Przebili się na drugą stronę
W USA samolot wylądował na aucie. Wszystko się nagrało
W USA samolot wylądował na aucie. Wszystko się nagrało
Podwodny tunel z rondem. Norwegia buduje cud inżynierii
Podwodny tunel z rondem. Norwegia buduje cud inżynierii
Nowa Kia Seltos jedzie do Europy. Wypełni lukę między dwoma modelami
Nowa Kia Seltos jedzie do Europy. Wypełni lukę między dwoma modelami
Opel odświeżył Astrę. Kosmetyka, ale wyraźna
Opel odświeżył Astrę. Kosmetyka, ale wyraźna
Minivany nie umarły. Oto Citroën ELO Concept
Minivany nie umarły. Oto Citroën ELO Concept
ZANIM WYJDZIESZ... NIE PRZEGAP TEGO, CO CZYTAJĄ INNI! 👇