Audi wspiera narciarstwo: współpraca z FIS-em przedłużona do sezonu 2025/26

Marka z Ingolstadt pozostaje wyłącznym partnerem Międzynarodowej Federacji Narciarskiej i Snowboardowej FIS. W ramach współpracy marka z Ingolstadt zapewnia flotę pojazdów m.in. organizatorom konkursu skoków narciarskich w Zakopanem.

Audi pozostaje partnerem FIS do sezonu 2022/2023Audi pozostaje partnerem FIS do sezonu 2022/2023
Źródło zdjęć: © Audi, Materiały prasowe

Sporty zimowe są od wielu lat elementem strategii partnerstw Audi. Powód akurat takiego sponsoringu nasuwa się sam – wymagające warunki pogodowe panujące w górskich kurortach pozwalają najlepiej zademonstrować techniczną przewagę napędu quattro, a sportowa rywalizacja idzie w parze z duchem marki. W związku z tym cztery pierścienie przedłużyły swoją umowę partnerską z Międzynardową Federacją Narciarską FIS do sezonu 2025/2026.

Zaangażowanie marki z Ingolstadt obejmuje wiele dyscyplin, m.in. Puchar Świata w narciarstwie zjazdowym, narciarstwie alpejskim, w kombinacji norweskiej czy w ski cross’ie. W Polsce jednak, z uwagi na ogromną popularność i doskonałe wyniki zawodników z naszego kraju, Audi najbardziej widoczne jest jako partner Pucharu Świata FIS w Skokach Narciarskich.

Nie inaczej było w tym roku podczas zawodów w Zakopanem. Audi jako wyłączny partner FIS z branży motoryzacyjnej, zapewnił organizatorom flotę pojazdów. Na tle trybun pełnych kibiców marka jak co roku prezentuje też swoje najnowsze modele. W tym roku w świetle reflektorów stanął elektryczny RS e-tron GT.

– Od samego początku współpraca pomiędzy FIS a Audi opiera się na solidności i zaufaniu do technicznych możliwości naszych samochodów, zwłaszcza tych z napędem na cztery koła i z napędem w pełni elektrycznym. Wspieranie zawodów w Zakopanem jest najlepszym nawiązaniem do sportowych, alpejskich tradycji naszej marki. – mówi Przemysław Schwarz, Dyrektor Marketingu Audi Polska.

Widok logo czterech pierścieni w śnieżnej aurze u fanów motoryzacji przywołuje przeważnie też skojarzenie z legendarną reklamą Audi – 100 CS z 1986 r. podjeżdżające pod skocznię narciarską w Finlandii do dziś robi wrażenie. Pewnie niejeden właściciel Audi z napędem quattro, patrząc na rozbieg Wielkiej Krokwi, chciałby ten wyczyn powtórzyć...

Reklama Audi 100 CS na skoczni narciarskiej

Wybrane dla Ciebie

Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Test: Ineos Grenadier – jeszcze lepszy i do tego tańszy
Test: Ineos Grenadier – jeszcze lepszy i do tego tańszy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny