Audi RS4 trafiło na warsztat ABT. Zyskało ostry wygląd i więcej mocy

ABT jako nadworny tuner koncernu Volkswagena chętnie modyfikuje wszystkie najnowsze modele z Niemiec. Tym razem na warsztat trafiło odświeżone Audi RS4, które dzięki kilku delikatnym zabiegom nie tylko wygląda lepiej, ale też lepiej jeździ.

Jeszcze atrakcyjniejsze i mocniejsze niż oryginał, a w dodatku z fabryczną gwarancją.Jeszcze atrakcyjniejsze i mocniejsze niż oryginał, a w dodatku z fabryczną gwarancją.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

Nowe RS4 zostało poddane podobnym modyfikacjom co większe RS6. Dzięki zderzakom z dokładkami, poszerzonym progom i dyfuzorowi, w który wkomponowano podwójne końcówki wydechu o potężnym rozmiarze, całość prezentuje się naprawdę agresywnie.

Oczywiście każdy z tych elementów wykonano z włókna węglowego, by zanadto nie zwiększać masy własnej pojazdu, a następnie wykończono błyszczącym, czarnym lakierem tak charakterystycznym dla projektów ABT.

Standardowo, ważny element projektu stanowią autorskie felgi ABT również polakierowane na czarno. W zależności od wymagań klienta mogą mieć 20 lub 21 cali średnicy. Szczelnie wypełniają nadkola nie tylko dzięki imponującym rozmiarom, ale i nowym nastawom zawieszenia, które w bazowym położeniu ma teraz znacznie niższy prześwit.

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© mat. prasowe

Podwójnie doładowane V6 o pojemności 2,9 litra seryjnie generuje 450 KM mocy i 600 Nm maksymalnego momentu obrotowego. ABT dzięki chiptuningowi jest w stanie zwiększyć te wartości do nawet 530 KM i 680 Nm. To podobne wartości, co w projekcie RS4-R opartym na wersji sprzed faceliftingu.

Oczywiście typowo dla ABT pakiet spełnia wymagania producenta, co oznacza, że zdecydowanie się na tuning nie wiąże się z utratą fabrycznej gwarancji. To duża przewaga na tle innych tunerów, która z pewnością wpływa na popularność niemieckich projektów.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/9] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
"Przebrali" auta z Chin. Teraz nie mogą znaleźć klientów
"Przebrali" auta z Chin. Teraz nie mogą znaleźć klientów
Listopad na polskim rynku. Pierwsze miejsce nie dla Corolli
Listopad na polskim rynku. Pierwsze miejsce nie dla Corolli
ZANIM WYJDZIESZ... NIE PRZEGAP TEGO, CO CZYTAJĄ INNI! 👇