Audi R8 z drogim pakietem od Wheelsandmore

Firma tuningowa o bardzo interesującej nazwie Wheelsandmore przygotowała serię akcesoriów do Audi R8 z silnikiem V8 o pojemności 4.2-litra. Adresowany jest on do tych, którzy nie mogą się doczekać mocniejszej fabrycznej odmiany z V10 pod maską. Masz sporo pieniędzy?

Obraz
Bartosz Pokrzywiński

Firma tuningowa o bardzo interesującej nazwie Wheelsandmore przygotowała serię akcesoriów do Audi R8 z silnikiem V8 o pojemności 4.2-litra. Adresowany jest on do tych, którzy nie mogą się doczekać mocniejszej fabrycznej odmiany z V10 pod maską. Masz sporo pieniędzy?

Zaczyna się niewinnie od drobnej modyfikacji komputera sterującego jednostką napędową, dostaniemy dodatkowe 30 koni mechanicznych, wyniesie nas to zaledwie 1,700 euro. Jeżeli jesteśmy bardziej wymagający i chcemy wyraźniej odczuć różnicę musimy zapłacić równowartość ceny Audi TT Coupe w Niemczech, czyli 32,500 euro. W zamian za to, do silnika dołączony zostanie kompresor, który podniesie jego moc aż do 530 koni mechanicznych.

Jeżeli dodaliśmy mocy, warto byłoby zadbać o bezpieczeństwo. Najprostszym sposobem będzie zakup wydajniejszych elementów układu hamulcowego. Za 13,998 euro dostaniemy zestaw z ośmiotłoczkowymi zaciskami z przodu i sześciotłoczkowymi z tyłu.

Za dodatkowe 4,800 euro możemy dokupić ręcznie robiony tłumik, który dzięki zaworowi wydaje wspaniały dźwięk(jakby standardowy komuś nie wystarczał). Dopłacając 900 euro będziemy mogli sterować owym zaworem, regulując tym samym ilość decybeli wydobywających się z rur wydechowych. 8,949 euro będzie nas kosztował zestaw sportowego zawieszenia z systemem podnoszącym prześwit o 30mm, gdy zajdzie taka potrzeba.

Chcąc wizualnie poprawić wygląd auta możemy zaopatrzyć się w przedni spojler i dyfuzor wykonane z włókna węglowego, bagatela 5,500 euro. Wheelsandmore oferuje dwa typy 20-calowych obręczy wciśniętych w opony Dunlop Sport Maxx, za 9,250 i 9,800 euro.

To ile trzeba w sumie zapłacić? Ja już straciłem rachubę.[block position="inside"]10206[/block]

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Pierwsza jazda: Toyota Urban Cruiser – rachunek zysków i strat
Pierwsza jazda: Toyota Urban Cruiser – rachunek zysków i strat
Prezes koncernu alarmuje. Dosadny apel do władz UE
Prezes koncernu alarmuje. Dosadny apel do władz UE
Na stacjach coraz lepiej. Mamy nowe prognozy
Na stacjach coraz lepiej. Mamy nowe prognozy
Porsche pod wrażeniem tempa rozwoju chińskich marek
Porsche pod wrażeniem tempa rozwoju chińskich marek
Nowy odcinek S7 jeszcze w tym roku. GDDKiA szykuje świąteczny prezent
Nowy odcinek S7 jeszcze w tym roku. GDDKiA szykuje świąteczny prezent
5-letnie opóźnienie zakazu dla spalinówek jest możliwe. Dobra wiadomość? Niekoniecznie [Opinia]
5-letnie opóźnienie zakazu dla spalinówek jest możliwe. Dobra wiadomość? Niekoniecznie [Opinia]
Test: Volkswagen Caravelle PanAmericana - przygodowy autobus w dieslu
Test: Volkswagen Caravelle PanAmericana - przygodowy autobus w dieslu
Test długodystansowy: Mazda CX-60 jako wóz techniczny w Alpach
Test długodystansowy: Mazda CX-60 jako wóz techniczny w Alpach
Mercedes-Benz Tomorrow XX - Niemcy mają plan na tańsze naprawy i mniejszą emisję CO2
Mercedes-Benz Tomorrow XX - Niemcy mają plan na tańsze naprawy i mniejszą emisję CO2
291 tys. niesprawnych aut. Wiemy, czemu najczęściej oblewają przegląd
291 tys. niesprawnych aut. Wiemy, czemu najczęściej oblewają przegląd
Rozbili kolejne nowości. Pięć gwiazdek nie dla każdego
Rozbili kolejne nowości. Pięć gwiazdek nie dla każdego
Złodzieje mają żniwa. Te rzeczy powinny wzbudzić twoją czujność
Złodzieje mają żniwa. Te rzeczy powinny wzbudzić twoją czujność
NIE WYCHODŹ JESZCZE! MAMY COŚ SPECJALNIE DLA CIEBIE 🎯