Audi atakuje BMW i Mercedesa - wojna reklamowa trwa!
Bardzo silny atak ze strony Audi wymierzony w stronę Mercedesa, BMW oraz Lexusa. Czy główni rywale odpowiedzą?
Amerykańska klasa średnia, pracująca uczciwie całe życie może sobie pozwolić na to żeby w pewnym momencie kupić za gotówkę samochód klasy premium. Ten pierwszy raz jest bardzo ważną decyzją, ponieważ klienci często pozostają lojalni wobec marki.
Audi postanowiło zawalczyć m.in. także o tę grupę klientów, która ma wkrótce podjąć tę ważną decyzję - czy iść w stronę BMW, Mercedesa, Lexusa, a może kupić Audi?
W sieci pojawiły się zapowiedzi kampanii reklamowej Audi, która pojawi się także przy okazji Super Bowl. Opublikowane klipy dają pstryczka w nos rywalom, pokazując pół żartem przypadki ludzi, którzy kupili niewłaściwe auta i bardzo tego żałują. Przy okazji poznamy dobre rady od taty i przekonamy się czym jest wstyd.
Swoją drogą ciekawe kiedy ujrzymy odpowiedź ze strony któregoś z producentów. Oczywiście cała kampania reklamowa związana jest z debiutem Audi A3 Limousine na rynku Stanów Zjednoczonych.