Audi atakuje BMW i Mercedesa - subtelnie i z pomysłem

Audi atakuje BMW i Mercedesa - subtelnie i z pomysłem

Audi atakuje BMW i Mercedesa - subtelnie i z pomysłem
Bartosz Pokrzywiński
22.12.2010 14:00, aktualizacja: 13.10.2022 13:51

Walka o klientów pomiędzy producentami aut segmentu premium nie ustaje. Wielka trójka, którą ostatnio próbuje gonić Nissan wraz Infiniti, cały czas czeka w gotowości na kolejne ruchy konkurentów, chcąc jak najszybciej odpowiedzieć. Tym razem ruch wykonało Audi.

Walka o klientów pomiędzy producentami aut segmentu premium nie ustaje. Wielka trójka, którą ostatnio próbuje gonić Nissan wraz Infiniti, cały czas czeka w gotowości na kolejne ruchy konkurentów, chcąc jak najszybciej odpowiedzieć. Tym razem ruch wykonało Audi.

Łatwo jest zlecić agencji reklamowej stworzenie filmu, który korzystnie prezentuje zalety danego modelu, jednocześnie wyśmiewając słabości konkurencji. Problem zaczyna się wtedy, gdy któryś z producentów pokusi się kampanię, która w bardzo subtelny i pomysłowy sposób uderza w rywali.

Tym razem zleceniodawcą było Audi, a wykonawcą - kreatywna agencja reklamowa Lowe Roche. Efektem prac speców jest seria pokrowców samochodowych. Nie są to jednak byle jakie pokrowce - na ich bokach widnieje zdjęcie Audi R8 V10 Spyder. Nie byłoby w tym nic złego, gdyby nie fakt, że twórcy tych akcesoriów twierdzą, że są one stworzone dla właścicieli BMW i Mercedesów, którzy wstydzą się swoich aut.

Nie masz Audi R8 Spyder? Teraz możesz udawać, że masz. Wkręć swoich sąsiadów i - co najlepsze - wkręć siebie, że jesteś właścicielem R8 Spyder. Idealne dla właścicieli BMW oraz Mercedesów, którzy żałują swojego wyboru.

Subtelnie i z klasą. Ciekawe, jaka będzie odpowiedź konkurentów.

Źródło: Carscoop

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)