Wiemy, ile kosztuje Ram 1500 w Polsce. Auto nie ma konkurencji
Umówmy się – amerykańskie pick-upy to zupełnie inne samochody niż te, które znamy w Europie. Są większe, pod maską mają porządne silniki, a ich kabiny oferują luksus marek premium. Do oficjalnej sprzedaży trafił właśnie Ram 1500. Zobacz, ile kosztuje auto, którym dawniej jeździł strażnik Teksasu.
03.04.2019 | aktual.: 28.03.2023 11:24
Dzięki importerom amerykańskich marek Dodge i Ram możecie kupić pełnowymiarowego pick-upa w Polsce. To auto nie ma konkurencji, nawet jeśli Ford jest marką amerykańską. Najpopularniejszy ich pick-up Ranger to zupełnie inna klasa samochodu.
Trzeba przy tym wspomnieć, że 1500 to najmniejszy oryginalny model marki Ram i jedyny oferowany w Polsce ze względu na dopuszczalną masę całkowitą nieprzekraczającą 3500 kg. A i tak jego nadwozie mierzy blisko 6 metrów długości oraz 2 metry szerokości. Pod maską zaś pracuje silnik V8 o pojemności 5,7 litra i mocy 395 KM. Oczywiście benzynowy. Producent podaje średnie spalanie 14,6 l/100 km.
Jednak importer pomyślał też o polskim kliencie i oferuje instalację gazową Prins. Co prawda kosztującą bagatela 13 600 zł, ale pamiętajmy o maszynie, jaką musi obsłużyć. Nie ma co się martwić o zwrot tej inwestycji.
Ile kosztuje Ram 1500 w Polsce?
Auto jest oferowane w pięciu wersjach wyposażenia i dwóch odmianach nadwoziowych – z kabiną przedłużoną Quad Cab oraz czterodrzwiową Crew Cab. Pierwsza jest nieco krótsza i występuje wyłącznie w specyfikacjach Bighorn i Laramie. Czterodrzwiowa jest dostępna także w wersjach Rebel, Longhorn i Limited (najbogatsza).
Cena bazowa Rama 1500 Quad Cab Bighorn to 300 120 zł brutto (244 000 zł netto). Czterodrzwiowy odpowiednik wyceniono na 319 800 zł. Poniżej ceny podstawowe brutto Rama 1500 Crew Cab:
- Bighorn – 319 800 zł,
- Rebel – 345 630 zł,
- Laramie – 345 630 zł,
- Longhorn – 381 300 zł,
- Limited – 415 740 zł.
Wszystkie auta marki Ram są objęte 3-letnią gwarancją z limitem 100 000 km.
Uwagę zwraca identyczna cena wersji Rebel i Laramie. Wynika to z faktu, że Rebel to odmiana bardziej terenowa, przystosowana do cięższej pracy poza drogami utwardzonymi. Ma o cal (2,5 cm) wyższe zawieszenie z amortyzatorami offroadowymi firmy Blistein oraz inny układ napędowy (Part Time) z dołączaną manualnie przednią osią. Wersję Rebel można poznać także po czarnych elementach nadwozia, które w pozostałych wariantach są chromowane, oraz czerwonych dekoracjach w kabinie.