Większy zasięg, niższa cena - nowa Toyota bZ4X wyceniona w Polsce

Po ponad 3 latach od rynkowego debiutu Toyota zdecydowała się odświeżyć swojego pierwszego elektryka. SUV bZ4X zmienił się przede wszystkim pod kątem technicznym i przy okazji nieco potaniał.

Toyota bZ4X (2026)Toyota bZ4X (2026)
Źródło zdjęć: © materiał prasowy
Aleksander Ruciński

Nowa Toyota bZ4X - co się zmieniło?

Elektryczny SUV Toyoty zyskał nową twarz i zmodyfikowane wnętrze, dzięki czemu lepiej wpasowuje się we współczesną ofertę marki. Ostatecznie jednak to nie zmiany wizualne, lecz techniczne są tym, na co powinniśmy zwrócić największą uwagę.

Samochód może się teraz poszczycić znacznie wydajniejszym napędem, oferującym nie tylko lepsze osiągi, ale i większy zasięg. Mówiąc prościej - bZ4X po liftingu jest po prostu znacznie lepszym elektrykiem.

Klienci mogą wybierać spośród dwóch pakietów akumulatorów o pojemności 57,7 kWh lub 73,1 kWh brutto oraz trzech wariantów mocowych. Bazę stanowi przednionapędowa odmiana o mocy 167 KM parowana z najsłabszą baterią. Dalej mamy 224-konny wariant FWD oraz 343-konny wariant AWD - oba łączone są z większym akumulatorem.

Toyota C-HR+, Urban Cruiser i bZ4X Touring w Katowicach. To wysyp nowości!

W zależności od wersji maksymalny deklarowany zasięg waha się od 444 do 569 km, a maksymalna obsługiwana moc ładowania prądem stałym wynosi 150 kW. Auta są też wyposażone w pokładową ładowarkę, która pozwala na ładowanie w domu mocą 11 kW lub 22 kW w topowej wersji wyposażenia Executive.

Nowa Toyota bZ4X - ceny minimalne wersji napędowych

  • 167 KM 57,7 kWh 4×2 - od 175 900 zł (165 900 zł w promocji);
  • 224 KM 73,1 kWh 4×2 - od 194 900 zł (184 900 zł w promocji);
  • 343 KM 73,1 kWh 4×4 X-MODE - od 203 900 zł (194 900 zł w promocji).

Jak wynika z powyższych liczb, nowa Toyota bZ4X jest nie tylko mocniejsza i bardziej wydajna niż dotychczas, ale też wyraźnie tańsza. Cennik wersji sprzed liftingu otwierała kwota 193 900 zł. A jak kształtuje się wyposażenie?

Nowa Toyota bZ4X
Nowa Toyota bZ4X © Materiały prasowe | PHILIPPRUPPRECHT, Toyota

Nowa Toyota bZ4X - ceny wersji wyposażeniowych

Style - od 175 900 zł - standardowo m.in. 18-calowe felgi aluminiowe, pompa ciepła, podgrzewane fotele przednie, dwustrefowa klimatyzacja automatyczna, światła Matrix LED, przyciemniane szyby tylne, multimedia z 14-calowym ekranem, ładowarka pokładowa AC 11 kW;

Executive - od 211 900 zł - Style + dodatkowo m.in. 20-calowe felgi, skórzana tapicerka, podgrzewana tylna kanapa, ogrzewanie promiennikowe, lusterko wsteczne z kolorowym wyświetlaczem, pamięć ustawień fotela kierowcy, system ostrzegania o ruchu poprzecznym, asystent zmiany pasa ruchu, zaawansowany asystent parkowania, ładowarka pokładowa 22 kW.

Wybrane dla Ciebie
60 km/h na 30 i do więzienia. Posłowie już przegłosowali nowe prawo
60 km/h na 30 i do więzienia. Posłowie już przegłosowali nowe prawo
Człowiek z najlepszym zawodem na świecie. Kierowca testowy Ferrari opowiada jak wygląda praca nad nowymi modelami z Maranello
Człowiek z najlepszym zawodem na świecie. Kierowca testowy Ferrari opowiada jak wygląda praca nad nowymi modelami z Maranello
Pierwsza jazda: nowy Hyundai Nexo – przyszłość jest dziś
Pierwsza jazda: nowy Hyundai Nexo – przyszłość jest dziś
Ram Rampage wjeżdża do Europy. Hybrydy? Nie tutaj
Ram Rampage wjeżdża do Europy. Hybrydy? Nie tutaj
Jak Lamborghini stało się specjalistą od wyścigów? Sprawdziłem to na dorocznych Mistrzostwach Świata tej marki
Jak Lamborghini stało się specjalistą od wyścigów? Sprawdziłem to na dorocznych Mistrzostwach Świata tej marki
Prezydent wetuje przywilej dla "elektryków". Wszystko przez "wrzutkę"
Prezydent wetuje przywilej dla "elektryków". Wszystko przez "wrzutkę"
Pierwsza jazda: elektryczna Toyota Hilux. Tak, ma to sens
Pierwsza jazda: elektryczna Toyota Hilux. Tak, ma to sens
Bezbłędny Norris wygrywa w Sao Paulo i powiększa przewagę w mistrzostwach
Bezbłędny Norris wygrywa w Sao Paulo i powiększa przewagę w mistrzostwach
BMW Serii 5 G30 (2017-2024) – opinie i typowe usterki
BMW Serii 5 G30 (2017-2024) – opinie i typowe usterki
Pierwsza jazda: Hyundai Ioniq 6 N – dałem się oszukać jak dziecko
Pierwsza jazda: Hyundai Ioniq 6 N – dałem się oszukać jak dziecko
Test: Audi A6 Limousine e-hybrid – szwajcarska czekolada
Test: Audi A6 Limousine e-hybrid – szwajcarska czekolada
Urząd ostrzega kierowców. Sprawdź przed wymianą kół
Urząd ostrzega kierowców. Sprawdź przed wymianą kół