Volkswagen Caddy BiFuel – LPG w natarciu

Volkswagen jest kolejnym producentem, który wprowadza do swojej oferty samochody napędzane popularnym w Polsce gazem. Fabryczna instalacja LPG trafiła do Caddy.

Volkswagen Caddy BiFuel – LPG w natarciuVolkswagen Caddy BiFuel
Marek Adamowicz
SKOMENTUJ

Volkswagen jest kolejnym producentem, który wprowadza do swojej oferty samochody napędzane popularnym w Polsce gazem. Fabryczna instalacja LPG trafiła do Caddy.

Instalacje gazowe są w Polsce są przebojem. Przy dzisiejszych cenach benzyny to alternatywne źródło napędu pozwala zaoszczędzić polskim kierowcom – LPG kosztuje prawię połowę mniej od bezołowiowej benzyny. Wychodząc naprzeciw swoim klientom, Volkswagen rozpoczął zbieranie zamówień na nowe samochody z fabrycznie zamontowanymi instalacjami gazu. 44-litrowy zbiornik zainstalowano w miejscu koła zapasowego, co praktycznie nie zmniejsza pojemności bagażnika.

W przeciwieństwie do konstrukcji Seata, w których instalacje gazowe montowane są z silnikami 1,2 TSI, Volkswagen Caddy BiFuel napędzany jest starą i sprawdzoną jednostką o pojemności 1,6 l. 102 KM zapewniają niezłe osiągi przy dosyć umiarkowanym zużyciu gazu – 10,3 l/100 km. Przy średnich cenach litra gazu (2,82 zł) można szybko policzyć, że koszt przejechania 100 km wyniesie 29 zł. Podczas jazdy na samej bezołowiowej benzynie spalanie spada do 8 l/100 km. Zbiornik gazu zapewnia zasięg ok. 430 km na LPG i ponad 1100 km wraz z benzyną.

Ceny Volkswagena Caddy BiFuel zaczynają się od 62 317 zł za wersję furgon. Osobowa odmiana została wyceniona na 66 630 zł.

  • Volkswagen Caddy BiFuel
  • Volkswagen Caddy BiFuel
  • Volkswagen Caddy BiFuel
  • Volkswagen Caddy BiFuel
  • Volkswagen Caddy BiFuel
  • Volkswagen Caddy BiFuel
  • Volkswagen Caddy BiFuel
  • Volkswagen Caddy BiFuel
  • Volkswagen Caddy BiFuel
  • Volkswagen Caddy BiFuel
  • Volkswagen Caddy BiFuel
  • Volkswagen Caddy BiFuel
  • Volkswagen Caddy BiFuel
  • Volkswagen Caddy BiFuel
  • Volkswagen Caddy BiFuel
[1/15] Volkswagen Caddy BiFuel Źródło zdjęć: |

Źródło: Volkswagen

Wybrane dla Ciebie

Tajemnicza kratka na desce rozdzielczej. Do czego naprawdę służy?
Tajemnicza kratka na desce rozdzielczej. Do czego naprawdę służy?
Pierwsza jazda: Bentley Flying Spur Azure – suma wszystkich wygód
Pierwsza jazda: Bentley Flying Spur Azure – suma wszystkich wygód
Nowe drogi na wakacje. Generalna Dyrekcja wskazuje, którędy pojedziemy
Nowe drogi na wakacje. Generalna Dyrekcja wskazuje, którędy pojedziemy
Zapominają, a potem nie mogą odpalić. Typowa usterka w czasie upałów
Zapominają, a potem nie mogą odpalić. Typowa usterka w czasie upałów
Elektryki Volkswagena dostaną fizyczne przyciski. Wiemy kiedy
Elektryki Volkswagena dostaną fizyczne przyciski. Wiemy kiedy
Tak wygląda nowy Jeep Cherokee. Znamy pierwsze szczegóły
Tak wygląda nowy Jeep Cherokee. Znamy pierwsze szczegóły
Pierwszy kontakt z Audi Q3: tak świeci 25 tys. diod LED!
Pierwszy kontakt z Audi Q3: tak świeci 25 tys. diod LED!
Nadjeżdża najmocniejsze Lamborghini w historii. Powstanie tylko 29 sztuk
Nadjeżdża najmocniejsze Lamborghini w historii. Powstanie tylko 29 sztuk
Najpopularniejsze auta w Europie w maju 2025 roku. Tesla wraca do gry
Najpopularniejsze auta w Europie w maju 2025 roku. Tesla wraca do gry
BMW 540i Legacy Edtion to hołd dla klasyki. Jest tylko jeden problem
BMW 540i Legacy Edtion to hołd dla klasyki. Jest tylko jeden problem
Nowe modele Omody i Jaecoo jadą do Polski
Nowe modele Omody i Jaecoo jadą do Polski
Rekordowy maj dla chińskich marek w Europie. Historyczne wyniki
Rekordowy maj dla chińskich marek w Europie. Historyczne wyniki