Używany samochód bez niespodzianki. Prosto z salonu Toyoty

Nowy samochód to pewność i komfort. Są jednak tacy zmotoryzowani, którzy nie chcą sporo wydawać na pojazd lub nie mogą czekać na dostawę wymarzonych czterech kółek. W programie Toyota Pewne Auto mogą przestać obawiać się wejścia na minę.

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
Tomasz Budzik

Pewność jak w nowym aucie

Warszawa, Kraków, Józefów i Nowe Targ – to właśnie tam działają pierwsze salony Toyota Pewne Auto. Sam program działa również we wszystkich salonach japońskiej marki, co łącznie oznacza 74 punkty na mapie całego kraju. To sposób na nieobarczony wątpliwościami zakup używanego samochodu jednej spośród wielu reprezentowanych w ofercie marek. Na nabywców czekają auta powystawowe należące do dilerów, pojazdy poleasingowe, a także samochody, które klienci salonów Toyoty pozostawili w rozliczeniu. Zasada programu jest jedna. Na sprzedaż trafiają tylko pewne egzemplarze z udokumentowaną historią.

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© materiał partnera

Pracownicy Toyoty niczego nie biorą tu na słowo. Nim samochód trafi do oferty programu Toyota Pewne Auto, musi przejść drobiazgową kontrolę. Specjaliści sprawdzają 140 punktów i to nie tylko w warsztacie, ale także podczas jazd testowych. Diagnozie poddawane jest działanie układów wpływających na bezpieczeństwo jazdy, działanie świateł, podwozie, koła, układ napędowy, a także ogólna kondycja samochodu.

Fachowcy sprawdzają także stan karoserii i grubość lakieru, spasowanie poszczególnych elementów nadwozia, szukają rdzy, wgnieceń czy zarysowań, przyglądają się silnikowi i całemu układowi napędowemu. Kontrolowane jest również działanie elementów wyposażenia wnętrza czy stan tapicerki i materiałów wykończeniowych. Nie zapomina się przy tym o formalnym aspekcie danego samochodu, czego najbardziej oczywistym przejawem jest sprawdzenie zgodności numeru VIN występującego w samochodzie z tym widniejącym w dokumentach.

Nabywcy głosują portfelami

Decydując się na zakup samochodu z programu Toyota Pewne Auto można poczuć się jak klient decydujący się na nowy samochód. I chodzi tu nie tylko o pełną informację o jego stanie czy statusie prawnym. Nabywca może skorzystać z opłacalnej oferty finansowania. W grę wchodzi nie tylko zapłata gotówką, ale również kredyt, leasing czy wynajem długoterminowy. Opracowano także program finansowania Comfort Pay wraz z usługami serwisowymi oraz ubezpieczeniem. W przypadku kredytu najniższa wpłata własna to tylko 10 proc., a najniższe oprocentowanie wynosi 6,5 proc.

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© materiał partnera

Na jakie auta najczęściej decydują się nabywcy? Królują modele Toyoty, które stanowią 80 proc. sprzedaży. Co warte odnotowania, aż 29 proc. spośród wszystkich aut kupowanych w ramach programu Toyota Pewne Auto ma napęd hybrydowy. Najlepiej sprzedają się Corolle, a na następnych miejscach plasują się: Yaris, Auris oraz C-HR. Nabywcy decydują się na hybrydy, widząc w nich szansę na bezproblemową eksploatację, a do tego gwarantowane niskie zużycie paliwa. Obecnie w ramach programu Toyota Pewne Auto średnio 2,5 tys. pojazdów miesięcznie znajduje nowych właścicieli.

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© materiał partnera

Na rynku wtórnym, pełnym pułapek i pozornych okazji, znalezienie godnego zaufania i rzeczywiście wartego wydanych pieniędzy egzemplarza nie jest łatwe. W szczególności dla laika. Dzięki programowi Toyota Pewne Aut można zapomnieć o obawach. W salonach japońskiej marki nabywca kupi sprawdzony pojazd, a potem może korzystać z usług sieci serwisowej Toyoty, która w 2020 r. piąty raz zdobyła pierwsze miejsce w rankingu serwisu Wybór Kierowców. Do listopada 2021 roku zmotoryzowani kupili w programie Toyota Pewne Auto 27 tys. samochodów -– o 24 proc. więcej w porównywalnym okresie 2020 r. To nie może być przypadek.

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa