Toyota Hilux z ekstremalną wersją Arctic Trucks. Można ją serwisować w ASO

Podwyższone zawieszenie, terenowe koła i... 3 lata "normalnej" gwarancji. Do oferty Toyoty dołącza Hilux Arctic Trucks, gotowy do jazdy w ciężkim terenie. Modyfikacje są nie tylko funkcjonalne, ale i świetnie wyglądają.

Toyota Hilux z pakietem Arctic TrucksToyota Hilux z pakietem Arctic Trucks
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Mateusz Lubczański

Islandzka firma Arctic Trucks od lat specjalizuje się w samochodach terenowych przemierzających Arktykę i Antarktydę. Hilux w ramach pakietu otrzymał 17-calowe felgi aluminiowe z oponami AT 315/70 R17. Podniesiono też zawieszenie, o 40 mm, a to wszystko wymagało przycięcia nadkoli. Oczywiście zainstalowano poszerzenia boczne.

Toyota Hilux Arctic Trucks
Toyota Hilux Arctic Trucks © mat. prasowe

Dzięki takim modyfikacjom polepszyły się właściwości terenowe. Hilux Arctic Truck ma kąt najazdu wynoszący 28 stopni, a zjazdu – 32 stopnie. Co ciekawe, promień skrętu pozostał na – mniej więcej – tym samym poziomie.

To oczywiście nie koniec. Hilux został wyposażony w orurowanie, zabudowę wyprawową oraz stopnie boczne zabezpieczone powłoką natryskową Raptor. Z przodu pojawiła się wyciągarka WARN oraz dwa reflektory LAZER Triple-R 750 Elite. Opcjonalnie dostępne jest wzmocnione zawieszenie.

Pakiet Arctic Trucks dostępny jest tylko w wersji z podwójną kabiną. Auto objęte jest 3-letnią gwarancją producenta. Importer informuje, że samochód można poddać indywidualnej adaptacji na potrzeby weterynarzy czy rolników. Ceny nie są znane.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/20] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Zakaz sprzedaży aut spalinowych po 2035 roku. Donald Tusk podpisał list
Zakaz sprzedaży aut spalinowych po 2035 roku. Donald Tusk podpisał list
Kod 78 na prawku to nie fikcja. Policja zwraca uwagę na adnotacje
Kod 78 na prawku to nie fikcja. Policja zwraca uwagę na adnotacje
Nowy Merceces GLB debiutuje jako elektryk. Imponuje przestrzenią i zasięgiem
Nowy Merceces GLB debiutuje jako elektryk. Imponuje przestrzenią i zasięgiem
Lando Norris mistrzem świata Formuły 1
Lando Norris mistrzem świata Formuły 1
Porównałem Porsche 911 GT3 i 911 GT3 RS na torze. To antidotum na dzisiejsze czasy
Porównałem Porsche 911 GT3 i 911 GT3 RS na torze. To antidotum na dzisiejsze czasy
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
ZATRZYMAJ SIĘ NA CHWILĘ… TE ARTYKUŁY WARTO PRZECZYTAĆ 👀